logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Omega Skinz. Warsztaty z car wrappingu dla profesjonalistów

  PR 04.06.2024, przeczytano 758 razy
ilustracjastrzałka

Serdecznie zapraszamy na ekskluzywną imprezę połączoną z prezentacją rewolucyjnych materiałów Omega Skinz do oklejania samochodów wraz z Warsztatami. Impreza odbędzie się w dniach 13 - 14.06.2024 w siedzibie firmy Atrium i IKONOS w Opolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/omega-skinz.-warsztaty-z-car-wrappingu-dla-profesjonalistow,404488,artykul.html

Oklejanie pojazdów, to rozwijający się segment branży reklamowej i tuningowej, wymagający specjalistycznej wiedzy i praktyki. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z nowymi technikami i narzędziami używanymi do oklejania pojazdów, a także skorzystania z doradztwa w zakresie wykonawstwa oraz w doborze odpowiednich materiałów. Część praktyczną i teoretyczną wydarzenia poprowadzi doświadczony ekspert firmy Grafityp z Belgii – Pan Rudi Zoonst.

Folie Grafityp znane są na polskim rynku już od ponad 20 lat. Oferta obejmuje folie matowe, z połyskiem, folie o unikalnym, ekskluzywnym efekcie metalicznym oraz folie carbon. W szerokiej gamie produktów znajdują się również folie ochronne na lakier typu guard (stone protect) oraz folie szczotkowane. Folie Grafityp serii OMEGA-SKINZ są zbudowane w inny sposób niż wiele konwencjonalnych produktów tego typu. Składają się one z kilku warstw, które wytrzymują dodatkowe naprężenia podczas rozciągania i odkształcania. Górna warstwa to przezroczysta folia PVC, która nadaje dodatkową głębię koloru. Folie OMEGA-SKINZ są odlewane w systemie 2- lub 3-przejściowym, ostatecznie łącząc wszystkie warstwy w jednorodny materiał. Rezultatem jest mocna, stabilna struktura, która jest niezwykle miękka i elastyczna po podgrzaniu opalarką lub lampą na podczerwień. Właściwości te doskonale sprawdzają się na dużych powierzchniach lub na skomplikowanych kształtach, takich jak zderzaki, spoilery, lusterka czy klamki.

Na warsztatach pokazany zostanie kompletny proces oklejania samochodów, rozpoczynając od druku grafiki na folii wylewanej z wykorzystaniem plotera eko-żywicznego Mutoh XPJ 1682SR Pro, następnie laminacji w celu zapewnienia jej wysokiej trwałości. Kolejnym etapem będzie cięcie grafik przy użyciu plotera tnącego Summa. Cały proces zakończy oklejanie samochodu gotowymi foliami: drukowanymi lub barwionymi w masie.

Firma Atrium zaprezentuje także plotery i inne urządzenia dostępne w swoim Demo Room. Wśród prezentowanych maszyn znajdą się plotery takich marek jak Mutoh, Efi, Artemis, a także plotery tnące stołowe i rolowe marki Summa oraz nowość na polskim rynku – stołowe plotery tnące Valiani.

Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Pobierz i wypełnij formularz rejestracyjny. Następnie wyślij go pod adres email biuro(at)atrium.com.pl. Udział w warsztatach łączy się z symboliczna opłatą, która wynosi 100 zł netto od osoby, która obejmuje szkolenie, nocleg oraz uroczystą kolację.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: M_Blaszczuk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii
Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych...
DoubleVerify i Internet Watch Foundation rozpoczynają współpracę
DoubleVerify nawiązuje współpracę z Internet Watch Foundation (IWF) w celu zwiększenia bezpieczeństwa ekosystemu reklamowego i wzmocnienia inicjatyw przeciwko materiałom online związanym z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Partnerstwo umożliwi DoubleVerify dostęp do wiodących na świecie narzędzi i zbiorów danych IWF, wzmacniając ochronę i pomagając uniknąć emisji reklam...
Nowe logo, nowa strategia: rebranding PWN
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.
Reklamy z wizerunkami polityków - broń w rękach cyberprzestępców
Gorączka kampanii prezydenckiej trwa w najlepsze i rozgrzewa emocje wielu wyborców do czerwoności. Niestety, cyberprzestępcy doskonale o tym wiedzą i bez skrupułów to wykorzystują. Nie tylko publikują w Internecie fake newsy i sieją dezinformację, ale także często ich celem są pieniądze Polaków. W ubiegłym roku aż 26 proc. oszustw inwestycyjnych dotyczyło fałszywych reklam...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764