logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Omega Skinz. Warsztaty z car wrappingu dla profesjonalistów

  PR 04.06.2024, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

Serdecznie zapraszamy na ekskluzywną imprezę połączoną z prezentacją rewolucyjnych materiałów Omega Skinz do oklejania samochodów wraz z Warsztatami. Impreza odbędzie się w dniach 13 - 14.06.2024 w siedzibie firmy Atrium i IKONOS w Opolu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/omega-skinz.-warsztaty-z-car-wrappingu-dla-profesjonalistow,404488,artykul.html

Oklejanie pojazdów, to rozwijający się segment branży reklamowej i tuningowej, wymagający specjalistycznej wiedzy i praktyki. Podczas warsztatów uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z nowymi technikami i narzędziami używanymi do oklejania pojazdów, a także skorzystania z doradztwa w zakresie wykonawstwa oraz w doborze odpowiednich materiałów. Część praktyczną i teoretyczną wydarzenia poprowadzi doświadczony ekspert firmy Grafityp z Belgii – Pan Rudi Zoonst.

Folie Grafityp znane są na polskim rynku już od ponad 20 lat. Oferta obejmuje folie matowe, z połyskiem, folie o unikalnym, ekskluzywnym efekcie metalicznym oraz folie carbon. W szerokiej gamie produktów znajdują się również folie ochronne na lakier typu guard (stone protect) oraz folie szczotkowane. Folie Grafityp serii OMEGA-SKINZ są zbudowane w inny sposób niż wiele konwencjonalnych produktów tego typu. Składają się one z kilku warstw, które wytrzymują dodatkowe naprężenia podczas rozciągania i odkształcania. Górna warstwa to przezroczysta folia PVC, która nadaje dodatkową głębię koloru. Folie OMEGA-SKINZ są odlewane w systemie 2- lub 3-przejściowym, ostatecznie łącząc wszystkie warstwy w jednorodny materiał. Rezultatem jest mocna, stabilna struktura, która jest niezwykle miękka i elastyczna po podgrzaniu opalarką lub lampą na podczerwień. Właściwości te doskonale sprawdzają się na dużych powierzchniach lub na skomplikowanych kształtach, takich jak zderzaki, spoilery, lusterka czy klamki.

Na warsztatach pokazany zostanie kompletny proces oklejania samochodów, rozpoczynając od druku grafiki na folii wylewanej z wykorzystaniem plotera eko-żywicznego Mutoh XPJ 1682SR Pro, następnie laminacji w celu zapewnienia jej wysokiej trwałości. Kolejnym etapem będzie cięcie grafik przy użyciu plotera tnącego Summa. Cały proces zakończy oklejanie samochodu gotowymi foliami: drukowanymi lub barwionymi w masie.

Firma Atrium zaprezentuje także plotery i inne urządzenia dostępne w swoim Demo Room. Wśród prezentowanych maszyn znajdą się plotery takich marek jak Mutoh, Efi, Artemis, a także plotery tnące stołowe i rolowe marki Summa oraz nowość na polskim rynku – stołowe plotery tnące Valiani.

Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Pobierz i wypełnij formularz rejestracyjny. Następnie wyślij go pod adres email biuro(at)atrium.com.pl. Udział w warsztatach łączy się z symboliczna opłatą, która wynosi 100 zł netto od osoby, która obejmuje szkolenie, nocleg oraz uroczystą kolację.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: M_Blaszczuk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764