logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Omnicom: Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska

  PR 07.06.2024, przeczytano 150 razy

John Wren w styczniu 2024 ogłosił: „Przekształcamy Omnicom z firmy reklamowej i marketingowej w firmę marketingowo-sprzedażową”. Omnicom przejął Flywheel, który stał się częścią Omnicom Commerce, w wyniku czego cała grupa przechodzi reorganizację. Agencje: Molecular, Tracy Locke, TPN, Haygarth, Pod Staffing i Flywheel będą zarządzane przez nowy, scentralizowany zespół Omnicom Commerce. W Europie rolę koordynatora biznesu regionalnego będzie pełnić Haygarth Group, do której raportować będą wszystkie pozostałe agencje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/omnicom%3A-igor-kalenski-odchodzi-ze-stanowiska,404521,artykul.html

Igor Kaleński, założyciel Molecular Worldwide, który rozwinął agencję i umocował w ramach globalnych struktur, kończy swoją misję. Po ośmiu latach odchodzi ze stanowiska CEO i Global E-commerce Lead. „Dzięki technologii, automatyzacji i niezwykle skalowalnemu modelowi biznesowemu, Molecular ma dziś prognozy zwiększenia w ciągu pięciu lat biznesu wielokrotnie", powiedział Igor Kaleński.

Igor Kaleński jest założycielem Molecular Worldwide. W 2016 roku przejął i zrestrukturyzował BBDO Warszawa, która pod jego kierownictwem odnotowała ponad dwukrotny wzrost dochodów. W 2022 roku agencja osiągnęła najlepsze finansowe rezultaty w 30-letniej historii firmy. W 2017 roku założono Molecular, który stał się globalnym hubem e-commerce sieci BBDO. W 2021 roku Molecular został uznany za najbardziej innowacyjną firmę e-commerce w holdingu i stał się częścią Transact Omnicom Commerce Group. W 2023 roku Molecular został laureatem konkursu Digital Excellence Awards w kategorii Disruptive Technology za stworzenie przełomowej technologii e-commerce – Digital Shelf Management Platform. Molecular specjalizuje się w rozwoju eRetail, prowadząc projekty dla największych światowych marek na platformach sprzedażowych, takich jak Amazon, Walmart i JD.com.

Pod koniec ub.r. Igor Kaleński, członek zarządu IAA Polska, dołączył do Global Sustainability Council IAA. Kaleński jest także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK, członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu Uniwersytetu Warszawskiego.

Źródło: Omnicom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764