logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Omnihero dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

  PR 25.03.2022, przeczytano 339 razy

Agencja marketingu marketplace OmniHero zostaje nowym członkiem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/omnihero-dolacza-do-grona-firm-czlonkowskich-iab-polska,395253,artykul.html

OmniHero jest agencją specjalizującą się w obecności marek na marketplace. Jest odpowiedzialna za budowanie sprzedaży i reklamę ale przede wszystkim komunikację z konsumentami na każdym etapie procesu zakupowego. Agencję tworzą doświadczeni pasjonaci sprzedaży, mający na koncie skuteczne wdrożenia marek na największe platformy zakupowe typu Allegro, Amazon czy Empik. Wyróżnia ich bardzo kompleksowe podejście do obecności w marketplace od strategii, pilotażu, automatyzacji po zarządzanie i promocję, obsługę post i lojalizację kupujących.

- Nigdy w przeszłości marki nie zbliżyły się tak do konsumenta jak w ostatnich kilkunastu latach. Do tego starają się być dostępne we wszystkich kanałach kontaktu, nie tylko social mediach czy własnych sklepach internetowych, ale również poprzez silną obecność na marketplacach. Dzięki nam realizują tę strategię z sukcesem! – komentuje Jakub Bakuła, Ecommerce Manager.

- Cieszymy się z dołączenia do IAB Polska. Wiążemy z tą decyzją duże nadzieje i szansę na współpracę w grupach roboczych. Chcemy wnieść wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie obecności marek w obszarach omnichannel – dodaje Maciej Grams, Prezes Zarządu spółki.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764