logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board PR gościł studentów na dniu otwartym

  PR 07.12.2011, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Blisko trzydziestu studentów zainteresowanych rozpoczęciem kariery w public relations wzięło udział w dniu otwartym organizowanym w agencji On Board PR. Po raz pierwszy w Polsce agencja public relations przygotowała dla studentów możliwość bezpośredniego przyjrzenia się jej pracy od wewnątrz poprzez uczestnictwo w zorganizowanym dniu otwartym. Organizatorzy przygotowali dla uczestników liczne atrakcje: interesujące case study, wycieczkę po działach agencji i możliwość porozmawiania z konsultantami na temat codziennej pracy i prowadzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-pr-goscil-studentow-na-dniu-otwartym-,14123,artykul.html

- Jesteśmy zadowoleni z faktu, iż tak wiele młodych zdolnych osób jest zainteresowanych rozpoczęciem kariery w agencji. Zainteresowanie przekroczyło nasze oczekiwania. Przyjechali do nas studenci z całej polski aby dowiedzieć się ja wygląda praca konsultanta PR – komentuje Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Uczestnicy dnia otwartego pozytywnie ocenili inicjatywę On Board PR. W związku z olbrzymim zainteresowaniem jakim cieszył się dzień otwarty na przyszły rok zaplanowano kolejne edycje dla tych osób, które z powodu braku miejsc nie zakwalifikowały się do pierwszej edycji.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764