logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board PR gościł studentów na dniu otwartym

  PR 07.12.2011, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

Blisko trzydziestu studentów zainteresowanych rozpoczęciem kariery w public relations wzięło udział w dniu otwartym organizowanym w agencji On Board PR. Po raz pierwszy w Polsce agencja public relations przygotowała dla studentów możliwość bezpośredniego przyjrzenia się jej pracy od wewnątrz poprzez uczestnictwo w zorganizowanym dniu otwartym. Organizatorzy przygotowali dla uczestników liczne atrakcje: interesujące case study, wycieczkę po działach agencji i możliwość porozmawiania z konsultantami na temat codziennej pracy i prowadzonych projektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-pr-goscil-studentow-na-dniu-otwartym-,14123,artykul.html

- Jesteśmy zadowoleni z faktu, iż tak wiele młodych zdolnych osób jest zainteresowanych rozpoczęciem kariery w agencji. Zainteresowanie przekroczyło nasze oczekiwania. Przyjechali do nas studenci z całej polski aby dowiedzieć się ja wygląda praca konsultanta PR – komentuje Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Uczestnicy dnia otwartego pozytywnie ocenili inicjatywę On Board PR. W związku z olbrzymim zainteresowaniem jakim cieszył się dzień otwarty na przyszły rok zaplanowano kolejne edycje dla tych osób, które z powodu braku miejsc nie zakwalifikowały się do pierwszej edycji.

Źródło: On Board PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764