logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: On Board Think Kong: MSD Polska ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”

  PR 06.12.2022, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-on-board-think-kong%3A-msd-polska--ruszyla-z-kampania-_sezon-na-kleszcze-2_,398252,artykul.html

Na potrzeby „Sezonu na kleszcze 2” powstał 50-sekundowy film, utrzymany w konwencji trailera kinowego, dostępny na You Tube  i stronie kampanii. Za produkcję filmu odpowiada Studio Kreatywne OBTK.

Kampania skierowana jest do lekarzy weterynarii oraz właścicieli psów i wychodzących kotów. Działania wspierane są komunikacją w mediach konsumenckich i branżowych oraz działaniami reklamowymi na Facebooku. Na FB planowane są również emisje krótkich filmów, w których ekspert – lekarz weterynarii poruszy kluczowe kwestie związane z ochroną zwierząt przed kleszczami. Realizowane będą także działania z obszaru influencer marketingu.

Za obsługę projektu w OBTK odpowiedzialne są zespoły: PR, Performance, Social Media i Studio Kreatywne.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764