Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Na potrzeby „Sezonu na kleszcze 2” powstał 50-sekundowy film, utrzymany w konwencji trailera kinowego, dostępny na You Tube i stronie kampanii. Za produkcję filmu odpowiada Studio Kreatywne OBTK.
Kampania skierowana jest do lekarzy weterynarii oraz właścicieli psów i wychodzących kotów. Działania wspierane są komunikacją w mediach konsumenckich i branżowych oraz działaniami reklamowymi na Facebooku. Na FB planowane są również emisje krótkich filmów, w których ekspert – lekarz weterynarii poruszy kluczowe kwestie związane z ochroną zwierząt przed kleszczami. Realizowane będą także działania z obszaru influencer marketingu.
Za obsługę projektu w OBTK odpowiedzialne są zespoły: PR, Performance, Social Media i Studio Kreatywne.
Źródło: On Board Think Kong