logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022

  PR 29.06.2022, przeczytano 662 razy
ilustracja

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong%3A-kampania-hoya-lens-z-nagrodami-iac-2022,396423,artykul.html

OBTK na zlecenie HOYA Lens Poland – jednego z wiodących światowych producentów soczewek okularowych, przygotowała i zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalistów.

Kampania była realizowana z inicjatywy HOYA Lens Poland i Seiko Optical Polska w pierwszej połowie ub. r. Główną rolę w kampanii odgrywał spot wideo. Przygotowany w kilku wersjach był emitowany na YouTube, Player.pl i powiązanych serwisach internetowych TVN, na Facebooku i Instagramie. Działania były uzupełnione o aktywności PR, publikację artykułów na temat cyfrowego zmęczenia wzroku, prostych ćwiczeń oczu. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, u których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research wskazało, że kontakt z kampanią miało 24 proc. dorosłych użytkowników Internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii to wzrost o prawie 2 mln liczby osób deklarujących plan zbadania wzroku.

- Nagrody IAC 2022 w kategorii Zdrowie i Medycyna są dla nas potwierdzeniem wagi poruszanych w kampanii tematów. Cieszę się, że udało się nam zwrócić uwagę na fakt, że w rzeczywistości post-covidowej wzrok jest szczególnie obciążony przez zdalną pracę i naukę i że należy go regularnie badać – komentuje Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec
W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.
Ostatnie dni zgłoszeń do 3. edycji konkursu Antalis Interior Design Award
Remonty i przebudowy stanowią wyzwanie nie tylko dla osób na co dzień niezwiązanych z branżą wykończeniową, ale również dla profesjonalnych architektów. Każda inwestycja niesie za sobą  wyzwania finansowe, klimatyczne i technologiczne, a każdy inwestor oczekuje indywidualnego podejścia do jego potrzeb i oczekiwań. Stale poszukujemy więc innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764