logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: kampania Hoya Lens z nagrodami IAC 2022

  PR 29.06.2022, przeczytano 464 razy
ilustracja

HOYA Lens Poland i agencja OBTK otrzymały międzynarodową nagrodę IAC 2022 w 2 kategoriach: Best Health Care Integrated Ad Campaign oraz Best Medical Integrated Ad Campaign. Statuetki zostały przyznane za kampanię „Wzrok OK!”, która zachęciła do zaplanowania wizyty u specjalistów ponad 2 mln Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong%3A-kampania-hoya-lens-z-nagrodami-iac-2022,396423,artykul.html

OBTK na zlecenie HOYA Lens Poland – jednego z wiodących światowych producentów soczewek okularowych, przygotowała i zrealizowała kampanię „Wzrok OK!”, której celem było zachęcenie Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalistów.

Kampania była realizowana z inicjatywy HOYA Lens Poland i Seiko Optical Polska w pierwszej połowie ub. r. Główną rolę w kampanii odgrywał spot wideo. Przygotowany w kilku wersjach był emitowany na YouTube, Player.pl i powiązanych serwisach internetowych TVN, na Facebooku i Instagramie. Działania były uzupełnione o aktywności PR, publikację artykułów na temat cyfrowego zmęczenia wzroku, prostych ćwiczeń oczu. Na stronie kampanii uruchomiono też wyszukiwarkę salonów optycznych i specjalistów ochrony wzroku, u których można było umówić się na badanie. Badanie efektywności kampanii zrealizowane po jej zakończeniu przez SW Research wskazało, że kontakt z kampanią miało 24 proc. dorosłych użytkowników Internetu w Polsce. Jednocześnie w grupie, która miała styczność z kampanią, odsetek osób planujących badanie wzroku wyniósł aż 75%. Uwzględniając skalę kampanii to wzrost o prawie 2 mln liczby osób deklarujących plan zbadania wzroku.

- Nagrody IAC 2022 w kategorii Zdrowie i Medycyna są dla nas potwierdzeniem wagi poruszanych w kampanii tematów. Cieszę się, że udało się nam zwrócić uwagę na fakt, że w rzeczywistości post-covidowej wzrok jest szczególnie obciążony przez zdalną pracę i naukę i że należy go regularnie badać – komentuje Maja Kornacka z Hoya Lens Poland.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
Konkurs Nvidia Canvas x Komputronik
Mieliście już okazję korzystać z NVIDIA Canvas? To zupełnie nowe narzędzie, które może znacząco usprawnić pracę projektantów graficznych, ilustratorów i artystów. Żeby zachęcić Was do zapoznania się z tą technologią, NVIDIA GeForce Polska oraz Komputronik Gaming w partnerstwie z STGU przygotowali konkurs „NARYSUJ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764