logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: On Board Think Kong: MSD Polska ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”

  PR 06.12.2022, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-on-board-think-kong%3A-msd-polska--ruszyla-z-kampania-_sezon-na-kleszcze-2_,398252,artykul.html

Na potrzeby „Sezonu na kleszcze 2” powstał 50-sekundowy film, utrzymany w konwencji trailera kinowego, dostępny na You Tube  i stronie kampanii. Za produkcję filmu odpowiada Studio Kreatywne OBTK.

Kampania skierowana jest do lekarzy weterynarii oraz właścicieli psów i wychodzących kotów. Działania wspierane są komunikacją w mediach konsumenckich i branżowych oraz działaniami reklamowymi na Facebooku. Na FB planowane są również emisje krótkich filmów, w których ekspert – lekarz weterynarii poruszy kluczowe kwestie związane z ochroną zwierząt przed kleszczami. Realizowane będą także działania z obszaru influencer marketingu.

Za obsługę projektu w OBTK odpowiedzialne są zespoły: PR, Performance, Social Media i Studio Kreatywne.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych...
Awans w Extrahut – Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX Research
Patrycja Kołodziejczyk stanęła na czele nowo utworzonego działu UX Research agencji ExtraHut. Nadzoruje ona projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
Change Serviceplan i Media Republic drugi rok z rzędu realizują kampanię dla Śmietany Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
Chapter1 z kampanią „Traw beton, krzew zieleń” dla grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Kampania toczyć się będzie przez cały 2023 rok i zakończy się w I kwartale 2024 roku. Odwoływać się będzie do lokalności i nawiązywać do gwary poznańskiej. Projekt finansowany jest przez...
Porsche w ramach kampanii „Napędzani marzeniami” zorganizowało największe polskie zawody w cold water surfingu
Największe polskie zawody w cold water surfingu odbyły się 5 marca na jednym z najsłynniejszych spotów surfingowych w Polsce, we Władysławowie. Ich dokładny termin zależał od warunków pogodowych nad polskim morzem. Do informowania o dacie startu wykorzystano 3-stopniowy system alertów: żółty (szykuj się, fale są coraz bliżej), zielony...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764