logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong: nagroda IAC Award 2023 dla kampanii MSD Animal Health

  PR 05.04.2023, przeczytano 823 razy

Kampania realizowana dla polskiego oddziału MSD Animal Health przez agencję OBTK zdobyła nagrodę w kategorii "Best Health Care Integrated Ad Campaign".  Jej wynikiem było dotarcie w ciągu 3 miesięcy do 5 mln właścicieli psów z informacjami na temat zagrożeń chorobami przenoszonymi przez kleszcze w okresie jesienno-zimowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong%3A-nagroda-iac-award-2023-dla-kampanii-msd-animal-health,399545,artykul.html

Celem kampanii edukacyjnej było uświadomienie właścicielom zwierząt domowych, że zagrożenie kleszczami trwa cały rok a nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Kampania jest częścią projektu Protect Our Future Too (POFT) - globalnej inicjatywy MSD Animal Health mającej na celu podniesienie świadomości na temat znaczenia całorocznej ochrony przed pasożytami.

- Zmiany klimatyczne, wzrost średniej temperatury, a w konsekwencji coraz cieplejsze zimy przyczyniają się do aktywności pasożytów przez cały rok. Cieszymy się z sukcesu „Sezonu na Kleszcze 2” i nadal będziemy wspierać i edukować lekarzy weterynarii i właścicieli zwierząt na temat ochrony czworonogów przed kleszczami i innymi pasożytami. – mówi Anna Koziarek, Dyrektorka Marketingu MSD Animal Health w regionie Europy Centralnej.

Głównym konceptem kreatywnym kampanii było osadzenie komunikacji w klimacie filmowym, dlatego powstało video nawiązujące do trailerów kinowych. Wszystkie materiały reklamowe odwoływały się również do świata filmowego, a ambasadorem kampanii został aktor – Kuba Wesołowski, który kojarzony jest z rolą w serialu z psim aktorem – Komisarz Alex.

W ramach promocji kampanii wyprodukowane zostały materiały edukacyjne i informacyjne, które następnie były dystrybuowane wśród lekarzy weterynarii i właścicieli zwierząt podczas specjalnych wydarzeń - Targów dla Zwierząt, które odbyły się w Centrum Praskim Koneser oraz Targów „Pupilove”, które miały miejsce w Centrum Handlowym Targówek.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764