logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong dla Makro

  PR 12.08.2024, przeczytano 319 razy
ilustracja

Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z MAKRO Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wyjątkowego wydarzenia – Tygodnia Kuchni Polskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-dla-makro,405304,artykul.html

Sieć hurtowni MAKRO Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne organizuje Tydzień Kuchni Polskiej – inicjatywę, która łączy działania polskich restauracji w celu wspólnego świętowania i promowania rodzimej kuchni zarówno w tradycyjnym, jak i we współczesnym wydaniu. Wydarzenie odbędzie się w listopadzie i potrwa trzy tygodnie. W ramach Tygodnia Kuchni Polskiej aż 400 restauracji przygotuje menu, składające się z flagowych dań oraz potraw stworzonych specjalnie na tę okazję. Celem akcji jest nie tylko promocja rodzimych smaków, ale również zjednoczenie środowiska gastronomicznego oraz zwrócenie uwagi na kulinarne dziedzictwo Polski.

W ramach współpracy OBTK przeprowadza analizę słów kluczowych, optymalizację treści oraz budowanie strategii linkowania, aby zapewnić jak najwyższą pozycję serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl w wynikach wyszukiwania. Działania te mają na celu zwiększenie ruchu na stronie, a tym samym przyciągnięcie większej liczby uczestników wydarzenia.

Źródło: On Board Think Kong

obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764