logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong edukacyjnie na rzecz marihuany leczniczej

  PR 11.02.2019, przeczytano 316 razy

Grupa On Board Think Kong współpracuje z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie w zakresie edukacji na temat marihuany leczniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-edukacyjnie-na-rzecz-marihuany-leczniczej,381200,artykul.html

Wspólnie z Canadian Cannabis Clinics zorganizowali międzynarodową konferencję naukowo-szkoleniową dla lekarzy pt. „Etyczne, psychologiczne i praktyczne aspekty medycznych zastosowań marihuany”.

Współpraca ma charakter projektowy. Zadaniem On Board Think Kong jest wsparcie organizacyjne wydarzenia skierowanego do lekarzy, pielęgniarek i farmaceutów, jak i również wszelkie działania komunikacyjne, w tym media relations. W ramach projektu On Board Think Kong odpowiada także za współpracę z międzynarodowym partnerem Canadian Cannabis Clinics oraz relacje z międzynarodowymi i krajowymi ekspertami w obszarze marihuany leczniczej.

Działania są prowadzone przez zespół Healthcare Communication On Board PR, kierowany przez Izabelę Sałamachę, Head of Healthcare Department. Wszystkie materiały graficzne przygotowane na potrzeby tego projektu opracowało studio kreatywne agencji.

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marek Myślicki i Mikołaj Białek w Gethero
Agencja influencer marketingu GetHero ciągle się rozwija i zatrudnia nowych pracowników. Marek Myślicki i Mikołaj Białek to osoby, które w ostatnim czasie zasiliły szeregi firmy.
Matylda Walewska – Romanowska objęła stanowisko Managera ds. Komunikacji Korporacyjnej w Play
Z PLAY jest związana od momentu powstania marki. Początkowo była odpowiedzialna za raportowanie rozbudowy sieci. Następnie współtworzyła zespół Project Management Office, gdzie realizowała projekty dotyczące kultury organizacyjnej i nowej misji PLAY.
„Nie bierz urlopu od dobrych nawyków” – Blik promuje bezpieczne zachowania
BLIK wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.
Newline Mira Ho: monitor interaktywny z opcjonalnym soundbarem z kamerą 4K
Najnowszy monitor Newline wpisuje się w bieżące potrzeby firm i uczelni, które stoją przed wyborem modelu pracy i współpracy na najbliższe miesiące. Wiele wskazuje na to, że większość wybierze model hybrydowy, łączący pracę zdalną z funkcjonowaniem w biurze w reżimie sanitarnym. W tych okolicznościach potrzebne będzie narzędzie, które pomoże...
Raport kampanii społecznej #Womanupdate
7 mln Polaków pracuje w branżach narażonych na konsekwencje kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią. 3 mln tej grupy stanowią kobiety, dla których skutki gospodarczo-społeczne mogą być szczególnie dotkliwe. Kryzys uderzył w sektory silnie sfeminizowane – od usług, po edukację, opiekę i sektor zdrowotny. Do tego dochodzi również gwałtowna...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764