logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong edukacyjnie na rzecz marihuany leczniczej

  PR 11.02.2019, przeczytano 242 razy

Grupa On Board Think Kong współpracuje z Fundacją Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie w zakresie edukacji na temat marihuany leczniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-edukacyjnie-na-rzecz-marihuany-leczniczej,381200,artykul.html

Wspólnie z Canadian Cannabis Clinics zorganizowali międzynarodową konferencję naukowo-szkoleniową dla lekarzy pt. „Etyczne, psychologiczne i praktyczne aspekty medycznych zastosowań marihuany”.

Współpraca ma charakter projektowy. Zadaniem On Board Think Kong jest wsparcie organizacyjne wydarzenia skierowanego do lekarzy, pielęgniarek i farmaceutów, jak i również wszelkie działania komunikacyjne, w tym media relations. W ramach projektu On Board Think Kong odpowiada także za współpracę z międzynarodowym partnerem Canadian Cannabis Clinics oraz relacje z międzynarodowymi i krajowymi ekspertami w obszarze marihuany leczniczej.

Działania są prowadzone przez zespół Healthcare Communication On Board PR, kierowany przez Izabelę Sałamachę, Head of Healthcare Department. Wszystkie materiały graficzne przygotowane na potrzeby tego projektu opracowało studio kreatywne agencji.

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
Świąteczna kampania wizerunkowa Nova Park
NoVa Park zaprasza na zakupy w gwiazdkowym nastroju! Właśnie ruszyła kampania wizerunkowa mająca zachęcić do częstszych wizyt w Centrum w okresie przedświątecznym oraz promująca NoVa Park jako idealne miejsce do bożonarodzeniowych zakupów i spędzenia czasu wolnego.
„Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii.” To hasło nowej kampanii wizerunkowej Finlandia Vodka. Zamyka się w nim istota tej wódki, która niezmiennie, od półwiecza  tworzona jest w jednym tylko miejscu na świecie – położonej na południu mroźnej Finlandii, niewielkiej miejscowości Rajamäki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764