logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong poprowadzi kanały social media dla Profim

  PR 21.08.2018, przeczytano 478 razy

Jeden z europejskich liderów rynku siedzisk biurowych wybrał agencję do obsługi social media. Komunikację poprowadzi zespół On Board Think Kong, który ma wspierać komunikację marki oraz jej produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-poprowadzi-kanaly-social-media-dla-profim,37635,artykul.html

Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie i moderację profili na Facebooku oraz Instagramie. Kreatywne działania mają pokazać zróżnicowanie produktów Profim, przywiązanie do jakości i designu. Poprzez działania w social media i zaangażowanie followersów, Profim chce dotrzeć do potencjalnych klientów i użytkowników mebli biurowych. Za projekty wizualne będzie odpowiedzialne studio graficzne On Board Think Kong.

Umowa została podpisana na rok.

Profim to jeden z czołowych producentów siedzisk biurowych w Europie. W 1991 roku firma zaczęła importować meble, a już w 1994 rozpoczęła samodzielną produkcję krzeseł i foteli biurowych. Zlokalizowana w polskim Turku firma wytwarza 120 tys. produktów miesięcznie. Główną misją firmy jest połączenie ergonomii i design na najwyższym poziomie – wyznaczanie standardów zdrowego i efektywnego siedzenia. Profim jest laureatem takich nagród jak Red Dot Design Award, German Design Award, czy Top Design Award. 

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764