logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong wspiera chat-commerce Gizmi.io

  PR 15.06.2021, przeczytano 297 razy

Agencja OBTK nawiązała współpracę z Gizmi.io, pierwszą w Polsce platformą chat-commerce, która zmienia popularne komunikatory internetowe w sklepy. Wykorzystując Facebook, Instagram czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu Messengera i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy - zgodnie z hasłem „Zmień swoich followersów w płacących klientów”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-wspiera-chat-commerce-gizmi.io,391910,artykul.html

Dzięki Gizmi.io twórcy treści cyfrowych, influencerzy mogą prowadzić sprzedaż wytwarzanych przez siebie treści, cyfrowych produktów w najprostszy możliwy sposób - przez komunikator Messenger.

On Board Think Kong wspiera Gizmi.io w obszarach performance marketingu, SEO i content marketingu oraz PR.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764