logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi na rynek e-commerce

  PR 13.11.2019, przeczytano 319 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-wspiera-wejscie-flaconi-na-rynek-e-commerce,384709,artykul.html

On Board Think Kong jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, tworzenie treści na stronę internetową sklepu i działania content marketingowe, a także obsługę polskiego profilu Flaconi na Facebooku i Instagramie. Celem podjętych kroków jest wsparcie social mediowe wejścia nowego podmiotu na polski rynek e-commerce i handlu kosmetykami online. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych oraz content marketingu, kierowany przez Martę Borucką.

Flaconi

Online Beauty Destination Flaconi to międzynarodowy sklep internetowy klasy premium, obecny na rynku w Niemczech i Austrii, a od 2019 roku również w Polsce. Strona www.flaconi.pl oferuje klientom ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 000 produktów, m.in. perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków do makijażu, pielęgnacji włosów, jak również kosmetyków i akcesoriów naturalnych. W skład oferty platformy wchodzą ekskluzywne marki z segmentu premium, takie jak Lancôme, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier; znane marki niszowe, takie jak Berdoues, jak również lokalni bohaterowie (Inglot) czy kosmetyki pod marką własną Flaconi.

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

See&Say - zgłoszenia do 18 grudnia
Do 18 grudnia trwają zgłoszenia do przeglądu portfolio See&Say.
Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji
W dniach 14 i 15 grudnia odbędą się najbardziej kulturalne targi na Dolnym Śląsku – Wrocławskie Targi Plakatu i Ilustracji. Wydarzenie skierowane jest do fanów i koneserów sztuki współczesnej, którzy doceniają kunszt artystów obecnego pokolenia. Strefa Targów Plakatów i Ilustracji będzie jedną z atrakcji Festiwalu Świadomych Zakupów, w którym udział weźmie 150...
Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764