logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi na rynek e-commerce

  PR 13.11.2019, przeczytano 391 razy

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-wspiera-wejscie-flaconi-na-rynek-e-commerce,384709,artykul.html

On Board Think Kong jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, tworzenie treści na stronę internetową sklepu i działania content marketingowe, a także obsługę polskiego profilu Flaconi na Facebooku i Instagramie. Celem podjętych kroków jest wsparcie social mediowe wejścia nowego podmiotu na polski rynek e-commerce i handlu kosmetykami online. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych oraz content marketingu, kierowany przez Martę Borucką.

Flaconi

Online Beauty Destination Flaconi to międzynarodowy sklep internetowy klasy premium, obecny na rynku w Niemczech i Austrii, a od 2019 roku również w Polsce. Strona www.flaconi.pl oferuje klientom ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 000 produktów, m.in. perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków do makijażu, pielęgnacji włosów, jak również kosmetyków i akcesoriów naturalnych. W skład oferty platformy wchodzą ekskluzywne marki z segmentu premium, takie jak Lancôme, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier; znane marki niszowe, takie jak Berdoues, jak również lokalni bohaterowie (Inglot) czy kosmetyki pod marką własną Flaconi.

Źródło: On Board Think Kong

www.onboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2021 – Kreatywni. Otwarci na nowe
Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w...
Agencja wygrała przetarg na kampanię wizerunkową dla produktu z portfolio iRobot - robota odkurzającego Roomba.
Salestube, Value Media i Labcon z nową kampanią komunikacyjną Travelist.pl
Portal rezerwacyjny Travelist.pl wystartował z kampanią telewizyjną oraz działaniami w digitalu informującymi o obsłudze bonów turystycznych 500+. Za obsługę kampanii online i offline odpowiadają agencje Group One: SalesTube, Value Media oraz Labcon.
Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED
Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście,...
Maciej Orłoś wspiera Media Expert w promocji
5 sierpnia oficjalnie uruchomiono przedsprzedaż długo oczekiwanych -  Samsunga Note 20, Note 20+ oraz Note 20 Ultra. Z tej okazji Media Expert, we współpracy z producentem, zaprasza Klientów do skorzystania z atrakcyjnych bonusów zakupowych. Akcje przedsprzedażowe potrwają do 21 sierpnia 2020 r., a do ich promocji sieć zaprosiła Macieja Orłosia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764