logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

On Board Think Kong wzmacnia dział SEM

  PR 31.01.2020, przeczytano 506 razy
ilustracja

- Nasi klienci coraz częściej decydują się na wsparcie komunikacji działaniami SEM – mówi Norbert Kilen, partner w On Board Think Kong. Do działu SEM agencji na początku tego roku dołączył kolejny specjalista – Mateusz Domachowski. Wcześniej współpracował z Audience Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/on-board-think-kong-wzmacnia-dzial-sem,385528,artykul.html

- Marketing w wyszukiwarkach internetowych od dłuższego czasu jest jednym z kluczowych elementów wspierających zintegrowaną komunikację: content marketingową, social mediową, SEO i PR. Tego typu kampanie są bardzo skuteczne zarówno pod względem wyników sprzedażowych, jak i pozyskiwania leadów. Cieszę się, że możemy poinformować o kolejnym wzmocnieniu zespołu odpowiedzialnego właśnie za ten segment – dodaje Norbert Kilen z OBTK.

Mateusz Domachowski jako SEM Specialist w OBTK odpowiada za prowadzenie kampanii marketingowych w wyszukiwarkach internetowych dla klientów oraz za opracowanie strategii i planów realizacji celów sprzedażowych marek. Dodatkowo, wspiera dział SEO w jego działaniach. Swoje doświadczenie zdobywał w Audience Network jako SEM/PPC Specialist. Studiował na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764