On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.
Misją projektu „Probiotyk – wybieram świadomie” jest edukacja Polaków w zakresie probiotyków i korzyści związanych z ich zastosowaniem, ale również zwróceniu uwagi pacjentów na znaczenie i kryteria prawidłowego wyboru tego rodzaju preparatów.
- Jak wynika z badań termin „probiotyk” jest powszechnie znany wśród Polaków – spotkało się z nim, aż 91 proc. respondentów, ale jedynie co czwarty Polak deklaruje, że przy zakupie probiotyku kieruje się jego jakością. Probiotyki różnią się działaniem szczepozależnym, dlatego też istotne jest, aby jeszcze przed ich zakupem zapoznać się z etykietą oraz ich składem, w celu wybrania dobrej jakości preparatów - komentuje Izabela Sałamacha, kierująca zespołem Healthcare Communication On Board Think Kong. - Naszym zadaniem będzie dotarcie z informacją do jak największego grona konsumentów i edukacja w zakresie zastosowania probiotyków. Dlatego w ramach kampanii połączymy wiele kompetencji i wykorzystamy działania takie jak współpraca z KOLs oraz PAGs, media relations. Ważną częścią działań będzie opracowywanie contentu, pozycjonowanie i optymalizacja treści w wyszukiwarce w związku ze stworzeniem strony dedykowanej kampanii www.wybieramprobiotyk.pl - dodaje.
Źródło: On Board Think Kong