logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

One House wygrywa przetarg Dr Wolff Group

  PR 08.07.2024, przeczytano 268 razy
ilustracja

Agencja ONE House rozpoczęła współpracę z Dr Wolff Group, jednym z największych producentów farmaceutyków i kosmetyków w Niemczech. W maju 2024 roku wystartowała kampania dla marki Alpecin, skierowana do mężczyzn borykających się z siwieniem i wypadaniem włosów. W tym roku rozpocznie się również kolejna kampania, tym razem dla marki Plantur 39, skierowana do kobiet zmagających się z problemem wypadania włosów w okresie menopauzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/one-house-wygrywa-przetarg-dr-wolff-group,404922,artykul.html

W ramach współpracy z Dr Wolff Group, ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów (TV oraz digital), działania z zakresu content marketingu oraz analitykę działań online na polskim rynku.

– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Dr Wolff Group w ich działaniach na polskim rynku, realizując kompleksowe kampanie dla dwóch kluczowych marek w portfolio: Alpecin i Plantur 39. Wierzymy, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przyczynią się do dalszego sukcesu obu brandów w Polsce – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

ONE House współpracuje bezpośrednio z centralą firmy w Bielefeld w Niemczech, co zapewnia efektywną koordynację działań i realizację celów marketingowych na polskim rynku.

Źródło: ONE House

one-house.pl

Dodatkowe informacje:

O Dr Wolff Group:
Dr Wolff Group, firma rodzinna z ponad 100-letnią tradycją, ma swoją siedzibę w Bielefeld w Niemczech. Obecnie jest jednym z liderów na rynku farmaceutycznym i kosmetycznym, zatrudniając 875 pracowników. Produkty tej firmy są dostępne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Finlandii, Szwecji, Szwajcarii, Bułgarii, Czechach, Polsce, Singapurze, Tajwanie, Japonii, Korei Południowej, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Australii.
Wiecej: https://www.drwolffgroup.com/en

O ONE House:
ONE House powstała w 2013 roku jako jedna z pierwszych kompleksowych agencji komunikacji marketingowej, koncentrując się na kompetencjach mediowych, reklamowych i digital marketingowych. Od 2020 roku działa jako Grupa Reklamowa, w skład której – poza ONE House – wchodzą także agencja reklamowa OS3, dom mediowy Media SWOT oraz agencja specjalizująca się w silver marketingu – Silver Agency. ONE House stawia klientów w centrum uwagi, dzieli się wiedzą poprzez platformę szkoleniową Marcus Academy (www.marcusacademy.pl), i konsekwentnie poszerza swoje możliwości, dostosowując się do dynamicznie zmieniającego się rynku. W bieżącym roku ONE House został wyróżniony statusem Google Partner Premier, który otrzymuje jedynie 3% najlepszych agencji partnerskich Google.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764