logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

One Star Pop-Up, czyli kolejna odsłona kampanii Rated One Star

  PR 29.03.2018, przeczytano 807 razy
ilustracjastrzałka

Po inauguracji w lutym w londyńskim One Star Hotel, czas na lokalne działania. Polscy bohaterowie kampanii Rated One Star zaprosili wszystkich miłośników sneakersów na specjalny Pop-Up event, który miał miejsce w minioną sobotę 24 marca w Mr. Pancake na warszawskim Powiślu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/one-star-pop-up%2C-czyli-kolejna-odslona-kampanii-rated-one-star,35979,artykul.html

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, do której zaproszono światowe postaci ze świata muzyki, street fashion i kultury skate, takie jak A$AP Nast., Leo Mandella, Mabel, Tove Lo, przy wsparciu lokalnych influencerów z całego świata.

W Polsce Converse zaprosił do współpracy stylistkę Ewelinę Gralak, grafika Włodiego Włodarczyka, skatera Marcina Grzenię i rapera Young Igi`ego. Wybór twarzy kampanii nie był przypadkowy – łączy je wyrazista osobowość, chęć wyłamywania się utartym schematom i robienia rzeczy po swojemu. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” to świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością. Dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

Na sobotnim evencie miała miejsce premiera najnowszej kolekcji One Star Premium Suede – na kilka dni przed pojawieniem się w sklepach. Sneakersy w wiosennych kolorach idealnie komponowały się ze specjalnie zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake oraz specjalnie na ten dzień otwartym ogródkiem. Za design lokalu odpowiadał m.in Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star, który który stworzył m.in. unikalne plakaty i kubki z podobiznami lokalnego kolektywu Converse. Włodi pomagał także zaprojektować własną koszulkę, co było jedną z wielu atrakcji przygotowanych dla uczestników wydarzenia. Ewelina Gralak przejęła w pewnym momencie rolę DJ-a, Young Igi podpisywał swoje płyty, a Marcin Grzenia zaprezentował przed lokalem kilka trików na deskorolce.

ilustracjastrzałka

W dniu eventu można było także spróbować przygotowanego specjalnie na tę okazję menu Converse x Mr. Pancake. Będzie ono dostępne do 7 kwietnia we wszystkich lokalach Mr. Pancake w Polsce, tj. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdyni. W jego skład wchodzą #RatedOneStar Pancake oraz #RatedOneStar Smoodie. Dodatkowo przy zakupie butów z kolekcji One Star Premium Suede można otrzymać kupon zniżkowy do wybranej restauracji Mr. Pancake.

Kampania Rated One Star Polsce jest realizowana poprzez działania marketingowe oraz PR. Głównym kanałem komunikacji są media społecznościowe Converse - Facebook i Instagram. W ramach kampanii odbyła się sesja zdjęciowa z influencerami, nagranie spotów video oraz event inaugurujący najnowszą kolekcję One Star Premium Suede.

Kolekcja One Star Premium Suede jest dostępna w wersji niskiej w pastelowych kolorach „cotton candy”: niebieskim i różowym oraz w wersji MID w kolorze limonkowym. Kolekcja jest dostępna w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Galerii Krakowskiej, w Trójmieście  w Galerii Bałtyckiej oraz we Wrocławiu we Wroclavii.

Źródło: CONVERSE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764