logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow startuje w Warszawie

  PR 31.08.2016, przeczytano 381 razy

Już w najbliższy poniedziałek, 5 września, w warszawskim hotelu „Sound Garden” rozpocznie się spotkanie podczas kolejnej edycji OneDay Roadshow. Organizator jednodniowych „targów” zapewnia, iż zadba o komfort gości. W przygotowanie tej imprezy wystawienniczej włączyli się także partnerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday--roadshow-startuje-w-warszawie,29749,artykul.html

Belgijskie przedsiębiorstwo Stanley Stella ufundowało pracownikom komplety strojów, a więc koszule, t-shirty i bluzy będą zdobić pracowników.

Stanley Stella to zawsze nowoczesny i oryginalny design charakteryzujący się dużą dbałością o szczegóły i goście „touru” nie muszą brać ze sobą długopisów, bo o to wyposażenie zadba niemiecka firma Senator. Wiodący producent długopisów o 90-letniej historii. Gdy ktoś w Niemczech sięga po długopis, to długopis ten będzie prawdopodobnie marki Senator.
 
Identyfikatory będą dziełem firmy Cartpoland. Firma Cartpoland działa na rynku od ponad 22 lat. Należy do czołowych polskich producentów kart plastikowych: magnetycznych, zbliżeniowych, z kodem kreskowym oraz innych zgodnych z zamówieniami Klientów Smycze na których zawisną identyfikatory to produkt firmy gasienica.pl. Wieloletni partner GJC Inter Media, producent smyczy reklamowych o najwyższej jakości. We wszystkich miastach na trasie tegorocznego OneDay Roadshow będzie można ugasić pragnienie napojami energetycznymi Freshdrink, a dodatkowo w stolicy Niemiec dystrybuowana będzie także woda.

FreshDrink- zajmuje się produkcją napojów na indywidualne zamówienie. Produkty od wielu lat znajdują się w wielu miejscach Polski jaki i Europy. Do gamy dostępnych artykułów należą: energy drinki (napoje energetyzujące), napoje izotoniczne, wody mineralne oraz inne napoje reklamowe. Idealne dla tych, którzy dbają o swój wizerunek, są zainteresowani uzyskaniem wyższych zysków finansowych i marketingowych niż może zaoferować jakiś inny produkt na rynku.

Wystawcy i zwiedzający otrzymają od organizatora torby, które na pewno przydadzą się aby zapakować próbki gadżetów czy dedykowanych dla gości wydawnictw. Priorytetem działaniu firmy AllBag jest satysfakcja klienta, dlatego do każdego projektu podchodzi indywidualnie spełniając wszelkie potrzeby klientów. Zawsze przed wykonaniem danego zlecenia wysyłany jest prototyp torby reklamowej w celu akceptacji lub ewentualnych poprawek, dzięki temu macie Państwo gwarancję otrzymania idealnej torby reklamującej Wasz wizerunek.

Źródło: GJC Inter Media

www.onedayshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764