logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow 2016 tuż po wakacjach

  PR 11.04.2016, przeczytano 605 razy

Początek września tego roku zapowiada się bardzo intensywnie. Rusza bowiem kolejna, trzecia już edycja wrześniowych imprez branży reklamowej. Ten rok zapowiada się jeszcze ciekawiej niż poprzedni, bo na trasę OneDay Roadshow wraca Wrocław.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday-roadshow-2016-tuz-po-wakacjach,28124,artykul.html

To wyjątkowe reklamowe tour rozpocznie się 5 września w Warszawie, by potem zatrzymać się kolejno w Poznaniu (6. września), Berlinie (7. września), Wrocławiu (8. września) i Chorzowie (9. września). W tym roku nie może Ciebie zabraknąć!

Formuła OneDay Roadshow jest prosta. Każdego dnia inne miasto staje się centrum reklamowych spotkań. Cykl jednodniowych imprez targowych stał się ostatnimi laty bardzo popularny, gdyż jest to szansa nie tylko na budowanie bezpośrednich relacji pomiędzy producentem, dystrybutorem i importerem produktów reklamowych a przedsiębiorcą, ale także najlepszy sposób na budowanie wzajemnego zaufania.

Sukces OneDay Rodadshow przypisać należy również wyjątkowej idei. Jednodniowe imprezy targowe wykraczają bowiem poza ramy sztywnych spotkań biznesowych. Prezentacja oferty w mniejszym gronie stwarza przyjazną atmosferę, która umożliwia bezpośrednie dotarcie do zainteresowanych klientów.

Tak jak w poprzednim roku, polski Roadshow wyjdzie poza granicę naszego kraju. Niemcy od lat wiodą prym w organizowaniu jednodniowych imprez targowych, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Tamtejszy prężny rynek reklamowy otwarty jest na ofertę zagranicznych importerów, stąd też OneDay Roadshow zatrzyma się na jeden dzień w Berlinie. Będzie to więc okazja do poszerzenia międzynarodowych kontaktów i pokazania swojej oferty na rynku zagranicznym. Przedstawiciele agencji reklamowych, importerzy i dystrybutorzy upominków reklamowych będą mieć również okazję do poznania lokalnych rynków i prezentacji oferty w gorącym dla branży okresie przedświątecznym. Targi odbędą się w profesjonalnie wyposażonych hotelach o najwyższym standardzie biznesowym, które zapewnią komfortowe warunki do prowadzenia rozmów handlowych.

Już teraz zachęcamy do wzięcia udziału w tym wyjątkowym cyklu reklamowych spotkań i zapraszamy do śledzenia strony www.onedayshow.pl, na której pojawiać się będą szczegóły naszej imprezy.

Źródło: GJC Inter Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764