logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneday Roadshow: Dostawcy gadżetów we wrześniu ruszają w podróż

  PR 28.07.2016, przeczytano 831 razy

Już za niecałe 6 tygodni rozpocznie się czwarta edycja wrześniowego cyklu imprez branży reklamowej OneDay Roadshow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneday-roadshow%3A-dostawcy-gadzetow-we-wrzesniu-ruszaja-w-podroz,29425,artykul.html

OneDay Roadshow to bezpośrednie i kameralne spotkania z dostawcami m.in.: tekstyliów, ceramiki, słodyczy reklamowych, art. piśmenniczych, art. biurowych, pamięci przenośnych, smyczy reklamowych, breloków, parasoli, kalendarzy i wielu innych. Specjalnie dla Państwa zaprezentują oni nowości na nadchodzący sezon świąteczny.

Już dziś serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i skorzystania z okazji nawiązania bliższego kontaktu z dostawcami upominków reklamowych.

Cykl spotkań OneDayRoadshow:

  • 5 września - Warszawa, Hotel Sound Garden, ul.Żwirki i Wigury 18
  • 6 września – Poznań, Hotel Novotel Poznań, Pl. W Andersa 1
  • 7 września – Berlin, Hotel Steigenberger Berlin, Los-Angeles-Platz 1
  • 8 września – Wrocław, Hotel Ibis Style, Plac Konstytucji 3 Maja 3
  • 9 września – Chorzów,  Hotel Arsenal Palace, ul. Paderewskiego 35


Źródło: GJC Inter Media

www.onedayshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764