logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onedayclinic na dłużej z agencją LTB

  PR 27.05.2019, przeczytano 268 razy

Marka OneDayClinic przedłuża współpracę z agencją LTB w zakresie kompleksowej obsługi marketingowej. Obie firmy współpracują ze sobą od listopada 2017 roku realizując działania PR-owe oraz kampanie marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onedayclinic-na-dluzej-z-agencja-ltb,382629,artykul.html

OneDayClinic jest grupą medyczną specjalizującą się w usługach medycznych związanych ze zdrowiem wzroku. Obecnie spółka realizuje usługi w klinice w Ostrawie oraz w centrach okulistyczno-optycznych w Oleśnicy, Wrocławiu, Legnicy, Opolu i Gliwicach.

Agencja LTB będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki OneDayClinic w zakresie:

  • SEO,
  • realizacji kampanii Google Ads,
  • obsługi w social media,
  • administracji www,
  • prowadzenie kampanii leadowych,
  • działań PR,
  • content marketingu,
  • web designu.

Podstawowymi zadaniami agencji LTB jest zwiększenie świadomości marki wśród grupy odbiorczej oraz dbanie o wizerunek marki.

Źródło: LTB Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764