logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onedaymore dynamicznie wkracza z promocją na rynki zagraniczne

  PR 25.10.2021, przeczytano 310 razy

Po polskim sukcesie OneDayMore i ustaleniu silnej pozycji w sektorze żywności funkcjonalnej, przyszedł czas, by dać szanse poznania produktów marki także zagranicznym konsumentom. Inauguracja obecności marki za granicą odbywa się poprzez udział w imprezach targowo-wystawienniczych. Uczestnictwo OneDayMore w takich wydarzeniach możliwe jest między innymi dzięki dofinansowaniu pozyskanemu w ramach konkursu Go To Brand.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onedaymore-dynamicznie-wkracza-z-promocja-na-rynki-zagraniczne,393526,artykul.html

Program Go To Brand wdrażany jest przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, a jego celem jest promocja polskich marek na rynkach zagranicznych. Program szczególny nacisk kładzie na tych polskich producentów,  którzy posiadają innowacyjny produkt i mają szansę stać się marką globalną. Rodzaj oferowanych przez OneDayMore produktów sprawia, że rynkiem dla marki jest w szczególności obszar żywności funkcjonalnej. Jest on obecnie najszybciej rozwijającym się sektorem światowego rynku.

Projekt zagranicznej ekspansji OneDayMore zakłada promocję produktów marki (musli, owsianek, granoli i przekąsek), przy wytwarzaniu których stosowane są rozwiązania wpływające na realizację zasad zrównoważonego rozwoju. W ich zakres wchodzą między innymi takie działania, jak przestrzeganie wymogów ochrony środowiska czy efektywne gospodarowanie zasobami. W ramach rozwoju eksportu swoich produktów OneDayMore widzi duże możliwości także na jednym z rynków pozaunijnych, a konkretnie w Turcji. W tym kraju prognozuje się stały wzrost konsumpcji żywności funkcjonalnej w kolejnych latach.

Dzięki pozyskanemu dofinansowaniu OneDayMore weźmie udział w licznych imprezach targowo-wystawienniczych w bieżącym i nadchodzącym roku. Markę można będzie spotkać na: World Food Istanbul 9-12.09.2021, Anuga Kolonia 9-13.10.2021, Regal Branchentreff Wiedeń 14.10.2021, IndagraFoods 27-31.10.2021, ISM Kolonia 30.01-02.02.2022,  Sirha Budapest 22-24.03.2022, Snackex Hamburg 6 7.07.2022, Sial Paryż 15-19.10.2022 oraz w misji wyjazdowej Food Ingredients 30-11-2.12.2021.

- Wierzymy, że udział w projekcie, poprzez promocję swoich produktów na rynkach zagranicznych, w tym także na rynkach perspektywicznych, w sposób pośredni lub bezpośredni przełoży się na pozycję konkurencyjną i w dalszej perspektywie uczyni z naszej marki podmiot o bardzo wysokim poziomie innowacyjności na skalę wykraczającą poza rynek polski. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

Źródło: OneDayMore

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764