logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onedaymore prezentuje nowy logotyp

  PR 29.09.2021, przeczytano 506 razy
ilustracja

OneDayMore, polski producent zdrowej żywności, bazującej na roślinach, odświeżył logotyp. To pierwsza zmiana od początku istnienia firmy (2017). Modyfikacja logotypu służy unowocześnieniu elementów składających się na tożsamość firmy, przy jednoczesnym wzmocnieniu pozycji marki, która wspiera konsumentów w zdrowym odżywianiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onedaymore-prezentuje-nowy-logotyp,393185,artykul.html

Obecny projekt jest modyfikacją dotychczasowego symbolu firmowego. Wciąż mocno nawiązuje do logotypu, który obowiązywał od początku założenia firmy. Zmiana polega na uproszczeniu formy graficznej, by całość stała się bardziej minimalistyczna, a co za tym idzie – czytelna i jeszcze lepiej dostosowana do cyfrowych kanałów komunikacji. Aktualnie trwają także prace nad wdrażaniem nowego systemu identyfikacji graficznej opakowań tub musli, owsianek i granol. Rebranding produktów rozpocznie się jesienią br. i będzie następował stopniowo.

Wprowadzane przez OneDayMore zmiany, w zakresie identyfikacji marki, mają za zadanie wspierać pozycjonowanie firmy mieszczące się w jej manifeście – „pomagać konsumentom i inspirować ich do dbania o lepsze i bardziej zrównoważone odżywianie, poprzez pyszne, zdrowe i proste w przygotowaniu produkty”.

- Odświeżenie brandu to naturalny etap rozwoju identyfikacji wizualnej naszej firmy.  Prowadzimy intensywne prace nad rozszerzaniem asortymentu, dlatego zależy nam na tym, aby portfolio naszej marki było przedstawiane w atrakcyjny dla konsumenta, nowoczesny sposób, dostosowany do współczesnych standardów komunikacyjnych. Nowy logotyp ma wzmocnić wizerunek OneDayMore jako marki, która przypomina to, co naprawdę ważne – smak, zdrowie, prostota. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

Źródło: OneDayMore

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764