logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onedaymore wprowadza ekologiczne opakowania uzupełniające typu Refill

  PR 14.01.2022, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

Znana konsumentom tuba, w której sprzedawane są owsianki, granole i musli OneDayMore od teraz może być używana wielokrotnie! Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie opakowania zastępcze – torebki typu refill, które umożliwią ponowne napełnianie pustej tuby mieszankami śniadaniowymi. Celem jest minimalizowanie ilości odpadów wprowadzanych do środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onedaymore-wprowadza-ekologiczne-opakowania-uzupelniajace-typu-refill,394390,artykul.html

Linia technologiczna do pakowania produktów w torebki typu refill uruchomiona została w jednym z poznańskich zakładów OneDayMore, dedykowanym produkcji owsianek, musli i granol. Ta strategiczna inwestycja dostosowuje specyfikę produkcji najlepiej sprzedających się produktów śniadaniowych marki do zmieniających się dynamicznie potrzeb rynku, dając konsumentom możliwość zakupu ulubionych smaków w zbiorczych opakowaniach zastępczych. Jak deklaruje producent, decyzja o uruchomieniu systemu refill jest nie tylko kolejnym krokiem na drodze wdrażania innowacyjnych rozwiązań modelu biznesowego, mającego na celu dobrostan planety, ale także żywym dowodem na to, że marka słucha głosu swoich konsumentów.

- Tuba OneDayMore od początku była naszym wyróżnikiem w segmencie produktów śniadaniowych. Z roku na rok przybywa nam jednak stałych klientów, którzy zainspirowali nas do tego, by dać im możliwość jej ponownego napełniania. Jak wiadomo, przeważająca ilość opakowań na świecie produkowana jest przez branżę spożywczą, dlatego nasza odpowiedzialność w tym zakresie znacznie się rozszerza. Musimy zwracać uwagę, by oprócz walorów jakościowych i estetycznych, używane przez nas surowce opakowaniowe, stanowiły jak najmniejsze obciążenie dla środowiska. Możliwość uzupełniania tuby torebkami typu refill odpowie na potrzeby konsumentów, a także pozwoli ograniczyć zużycie zasobów, co przyczyni się do redukcji śladu środowiskowego naszej firmy. – uzasadnia Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.  

Masa netto produktu w pojedynczym opakowaniu zastępczym jest taka sama, jak odpowiednika smakowego w tubie. Produkty w ekologicznych opakowaniach typu refill dostępne są w czteropakach i można je nabyć w autoryzowanym sklepie marki. Sprzedaż prowadzona jest na rynek polski, a wkrótce także niemiecki. Oferta dotyczy wybranego asortymentu musli, granol i owsianek, ale producent zapowiada jej rozszerzanie. Na ten moment w Polsce, w opakowaniach zastępczych, dostępne są następujące smaki: Musli Męskie, Musli Czekoladowe, Musli Proteinowe, Musli z Białą Czekoladą, Musli codzienne, Musli owocowe, Owsianka Bananowa, Owsianka Czekoladowa, Owsianka Jabłkowa, Owsianka Karmelowa, Granola Proteinowa, Granola Czekoladowa z malinami, Granola Potrójnie czekoladowa.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764