logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onedaymore wprowadza ekologiczne opakowania uzupełniające typu Refill

  PR 14.01.2022, przeczytano 163 razy
ilustracjastrzałka

Znana konsumentom tuba, w której sprzedawane są owsianki, granole i musli OneDayMore od teraz może być używana wielokrotnie! Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie opakowania zastępcze – torebki typu refill, które umożliwią ponowne napełnianie pustej tuby mieszankami śniadaniowymi. Celem jest minimalizowanie ilości odpadów wprowadzanych do środowiska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onedaymore-wprowadza-ekologiczne-opakowania-uzupelniajace-typu-refill,394390,artykul.html

Linia technologiczna do pakowania produktów w torebki typu refill uruchomiona została w jednym z poznańskich zakładów OneDayMore, dedykowanym produkcji owsianek, musli i granol. Ta strategiczna inwestycja dostosowuje specyfikę produkcji najlepiej sprzedających się produktów śniadaniowych marki do zmieniających się dynamicznie potrzeb rynku, dając konsumentom możliwość zakupu ulubionych smaków w zbiorczych opakowaniach zastępczych. Jak deklaruje producent, decyzja o uruchomieniu systemu refill jest nie tylko kolejnym krokiem na drodze wdrażania innowacyjnych rozwiązań modelu biznesowego, mającego na celu dobrostan planety, ale także żywym dowodem na to, że marka słucha głosu swoich konsumentów.

- Tuba OneDayMore od początku była naszym wyróżnikiem w segmencie produktów śniadaniowych. Z roku na rok przybywa nam jednak stałych klientów, którzy zainspirowali nas do tego, by dać im możliwość jej ponownego napełniania. Jak wiadomo, przeważająca ilość opakowań na świecie produkowana jest przez branżę spożywczą, dlatego nasza odpowiedzialność w tym zakresie znacznie się rozszerza. Musimy zwracać uwagę, by oprócz walorów jakościowych i estetycznych, używane przez nas surowce opakowaniowe, stanowiły jak najmniejsze obciążenie dla środowiska. Możliwość uzupełniania tuby torebkami typu refill odpowie na potrzeby konsumentów, a także pozwoli ograniczyć zużycie zasobów, co przyczyni się do redukcji śladu środowiskowego naszej firmy. – uzasadnia Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.  

Masa netto produktu w pojedynczym opakowaniu zastępczym jest taka sama, jak odpowiednika smakowego w tubie. Produkty w ekologicznych opakowaniach typu refill dostępne są w czteropakach i można je nabyć w autoryzowanym sklepie marki. Sprzedaż prowadzona jest na rynek polski, a wkrótce także niemiecki. Oferta dotyczy wybranego asortymentu musli, granol i owsianek, ale producent zapowiada jej rozszerzanie. Na ten moment w Polsce, w opakowaniach zastępczych, dostępne są następujące smaki: Musli Męskie, Musli Czekoladowe, Musli Proteinowe, Musli z Białą Czekoladą, Musli codzienne, Musli owocowe, Owsianka Bananowa, Owsianka Czekoladowa, Owsianka Jabłkowa, Owsianka Karmelowa, Granola Proteinowa, Granola Czekoladowa z malinami, Granola Potrójnie czekoladowa.

Źródło: OneDayMore

www.onedaymore.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764