logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#onelight: kampania Świątecznego Festiwalu Kultur

  PR 25.11.2019, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

#onelight to oficjalny hasztag Świątecznego Festiwalu Kultur, części międzynarodowego cyklu Festiwali Światła, które na przestrzeni ponad dwóch dekad dotarły do ponad 6 krajów i tysięcy uczestników. Ideą oraz przesłaniem wydarzenia jest budowa mostów porozumienia między kulturami oraz tradycjami chrześcijańskimi i żydowskimi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onelight%3A-kampania-swiatecznego-festiwalu-kultur,384858,artykul.html

- Przesłanie #onelight jest proste i uniwersalne. Choć mamy odmienne tradycje, wszyscy jesteśmy ludźmi, którzy przez wieki żyli obok siebie w szacunku i tolerancji dla swojej odmienności. Tworzyliśmy społeczności ponad różnicami. – mówi Katarzyna Dumańska, przedstawiciel organizatora – Dlatego kampania odzwierciedla ideę hasztagu – tego połączenia w ramach wspólnego świątecznego światła, wspólnego spędzania czasu i dzielenia się swoją obecnością.

W ramach kampanii przygotowano dedykowany spot w formacie radiowym, a na potrzeby promocji na Spotify zastosowano nagrywanie binauralne. To technika nagrywania za pomocą dwóch mikrofonów, stwarzająca dźwiękową iluzję przebywania w miejscu, w którym dokonywano nagrania. W celu osiągnięcia pożądanego rezultatu, w nagraniach stosuje się najczęściej tzw. „sztuczną głowę” bądź mikrofony z małżowinami usznymi, wewnątrz których umieszczone są wysokiej klasy mikrofony pojemnościowe. Mikrofony te rejestrują dokładnie taki sam dźwięk, jaki docierałby do uszu słuchacza, gdyby znajdował się on w miejscu realizacji nagrania. Do prawidłowego odbioru efektu binauralnego konieczne są słuchawki.

Ponadto zaplanowano kampanię z ekspozycją na nośnikach citylight w Warszawie oraz aktywności promocyjne w social mediach, również z udziałem wszystkich artystów biorących udział w Świątecznym Festiwalu Kultur, sygnowanych #onelight. Tego też hasztaga będą używali artyści zdradzając kolejne etapy z przygotowań do wydarzenia w swoich kanałach w mediach społecznościowych Kampania realizowana jest również w lokalnej prasie oraz uwzględnia potrzeby i preferowane kanały komunikacji społeczności białoruskiej i ukraińskiej, które mieszkają w Warszawie. Koncept kreatywny i kampanię promocyjną festiwalu #onelight realizuje Keino – agencja 360.

- #Onelight jest szczególnym wydarzeniem, mającym promować dwie oddziaływujące na siebie od setek lat kultury. Zaplanowana kampania i przygotowana przez nas identyfikacja obrazująca dwie dłonie skupione przy jednym promieniu światła, odzwierciedlają ideę Festiwalu. – podkreśliła Katarzyna Dumańska, odpowiedzialna za organizację przedsięwzięcia.

Festiwal #onelight jest pierwszym tego rodzaju wydarzeniem realizowanym w Polsce. Wcześniej, jako część międzynarodowego projektu Festiwal Światła, był realizowany m.in. na Ukrainie, Białorusi i w Stanach Zjednoczonych.

Już od 20 listopada br. za pośrednictwem strony internetowej https://onelightfestiwal.pl jest możliwy zakup wejściówki na Festiwal, który odbędzie się w dniach 20-22 grudnia w Warszawie. Całkowity zysk ze sprzedaży biletów zostanie przeznaczony na cele charytatywne.

Źródło: Fundacja Miracle of Israel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764