logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onemulti dla Polskiej Izby Ubezpieczeń

  PR 01.07.2019, przeczytano 417 razy

OneMulti rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Ubezpieczeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie działań public relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Izby i przygotowywanie materiałów eksperckich na jej blogi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onemulti-dla-polskiej-izby-ubezpieczen,383068,artykul.html

Polska Izba Ubezpieczeń to organizacja samorządu branżowego skupiająca wszystkich ubezpieczycieli w Polsce. Oprócz kształtowania prawa asekuracyjnego i upowszechniania dobrych praktyk rynkowych, jej obowiązkiem jest edukacja ubezpieczeniowa społeczeństwa.

– Ubezpieczenia nie są prostym zagadnieniem, a my chcemy dotrzeć z wiedzą o nich do jak największej grupy osób. OneMulti pokazało w trakcie konkursu, że ma pomysł, jak nas w tym wesprzeć – mówi Marcin Tarczyński, menedżer ds. komunikacji i analiz w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.

– OneMulti, wcześniej znana jako Multi Communications i Multi Event, działa na polskim rynku już 29 lat. W tym czasie zyskaliśmy duże doświadczenie w zakresie prowadzenia zintegrowanych działań public relations i komunikacji marketingowej. Dziś treść to produkt, który odpowiednio opakowany i dostarczony pozwala na dotarcie do konkretnych grup i wpływanie na ich zachowania i postawy. Naszą filozofię zarządzania treścią będziemy wdrażać podczas współpracy z Polską Izbą Ubezpieczeń, aby edukować Polaków w tak ważnym temacie jak ubezpieczenia – mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.

Za działania public relations dla Polskiej Izby Ubezpieczeń odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej OneMulti, którym kieruje Urszula Matej-Bil, Account Director.

Źródło: Agencja OneMulti sp. z o.o. sp. k.

www.onemulti.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764