logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneplus celebruje 10. urodziny

  PR 04.12.2023, przeczytano 290 razy
ilustracjastrzałka

Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneplus-celebruje-10.-urodziny,402328,artykul.html

Pete Lau, założyciel firmy OnePlus, zabrał głos na forum Społeczności marki, aby podzielić się swoimi refleksjami na temat tej niezwykłej dekady działalności. Od samego początku OnePlus kierował się hasłem „Never Settle”, co w praktyce oznaczało redefiniowanie oczekiwań użytkowników. Dzięki temu udało się tworzyć przełomowe dla marki smartfony, takie jak pierwszy, głośny debiut OnePlus One czy świetnie przyjęty w 2023 r. OnePlus 11. Każda innowacja, począwszy od stworzenia płynnego i intuicyjnego systemu operacyjnego, poprzez pionierską technologię czytnika linii papilarnych, ładowanie SuperVOOC, współpracę z Hasselblad, aż po platformę optymalizacji wydajności Trinity Engine, przesuwała granice tego, czego użytkownicy powinni oczekiwać od swoich urządzeń.

W tym roku marka OnePlus ponownie udowodniła, że nie boi się nowych wyzwań i wprowadziła na rynek OnePlus Open. Urządzenie niemal natychmiast stało się bardzo silną konkurencją wśród składanych smartfonów, wyprzedając się przedpremierowo w ciągu zaledwie tygodnia na wszystkich rynkach! Ponadto OnePlus Open ustanowił w Europie rekordową liczbę subskrybentów powiadomień o dostępności dowolnego urządzenia OnePlus w ciągu ostatnich 2 lat na stronie oneplus.com. Pozytywne recenzje i rewelacyjne wskaźniki sprzedaży podkreślają ogromne zainteresowanie OnePlus Open, zarówno wśród Społeczności marki (która przez ostatnie dziesięć lat nawiązała z nią głęboką więź), jak i wśród jej fanów.

Z okazji dekady swojego istnienia, na użytkowników OnePlus będą czekały wyjątkowe niespodzianki. Krótki film, który pokazuje wspólną, dziesięcioletnią podróż oraz ducha "Never Settle”, zostanie opublikowany 15 grudnia.

ilustracjastrzałka

Z okazji swojego dziesięciolecia, OnePlus niedawno zaktualizował także swój program "Power of Community", w ramach którego Społeczność ma istotny głos we wspólnym tworzeniu i ulepszaniu urządzeń marki. Od 9 do 15 grudnia OnePlus będzie codziennie prezentować nowe produkty, które powstały przy udziale Społeczności. Z ponad 50,2 milionami zarejestrowanych członków, marka może poszczycić się jedną z największych globalnych społeczności technologicznych.

Pete Lau ujawnił także, że OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym pudełku z nadrukowaną na nim listą podziękowań. To gest wdzięczności dla kluczowych członków Społeczności, którzy odegrali istotną rolę w dziesięcioletniej podróży OnePlus.

Źródło: OnePlus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Darymex rozpoczyna współpracę z Harbingers
Darymex — polski producent tekstyliów domowych rozpoczyna współpracę z agencją Harbingers
Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764