logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Oneplus wybrał Euvic Performance

  PR 22.11.2022, przeczytano 436 razy

Grupa Euvic Performance rozpoczęła współpracę z firmą OnePlus Poland, producentem smartfonów i rozwiązań technologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/oneplus-wybral-euvic-performance,398075,artykul.html

W ramach podpisanej umowy Euvic Performance odpowiada strategicznie i kreatywnie za kompleksową obsługę w kanałach social media w Polsce. Działania reklamowe dla marki OnePlus obejmują swym zakresem komunikację z wykorzystaniem Facebooka oraz Instagrama.

- Ponieważ tworzymy produkty charakteryzujące się wyjątkową jakością i możliwościami technologicznymi, ułatwiającymi i umilającymi życie, zależało nam na stworzeniu ekosystemu, który jednoczyłby wszystkich fanów OnePlus. Takim środowiskiem są social media – mówi Małgorzata Podstawka, brand communication manager w OnePlus Poland. - Do współpracy nad projektem zaprosiliśmy Euvic Digital ze względu na ich otwartość, elastyczność i doświadczenie w branży technologicznej oraz e-commerce.

Po stronie agencji za obsługę OnePlus odpowiada dział Social Media, kierowany przez Karolinę Michalak (Group Account Director). 

Źródło: Euvic Digital sp. z o.o.

www.euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764