logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet dostępny na polskim Asystencie Google

  PR 22.02.2019, przeczytano 305 razy

Wiadomości z serwisu informacyjnego Onet24 zostały udostępnione na Asystencie Google. Onet jako pierwszy wśród polskich wydawców internetowych proponuje użytkownikom nowe możliwości dostępu do bieżących informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-dostepny-na-polskim-asystencie-google,381363,artykul.html

Zaledwie miesiąc temu Asystent Google miał swoją długo wyczekiwaną premierę w Polsce, a już teraz Onet potwierdził swoją obecność w nowej usłudze. Onet pojawił się na platformie Actions on Google korzystając z DialogFlow, który odtwarza użytkownikowi najnowsze wiadomości z serwisu. Dzięki temu po uruchomieniu Asystenta i zastosowaniu komendy „Zapytaj Onet o wiadomości” lub „Poproś Onet o newsy” każdy użytkownik w szybki i wygodny sposób otrzyma dostęp do informacji z serwisu Onet24 w wersji audio. Wiadomości te są aktualizowane kilka razy w ciągu dnia.

- Jako pierwsi wśród polskich wydawców internetowych proponujemy użytkownikom nowe możliwości dostępu do naszych treści z wykorzystaniem asystenta. Chcemy stale wprowadzać i rozwijać głosowe rozwiązania technologiczne na rynku mediów w Polsce – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Ringier Axel Springer Polska. - W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć dostępność serwisu Onet24 w wersji audio o Asystenta Google. Decyzja ta była dla nas naturalna, wynikająca z obranej strategii rozwoju oraz obserwowania globalnych trendów – dodaje.

Obecność na Asystencie Google nie jest pierwszym innowacyjnym rozwiązaniem Onetu, które pozwala użytkownikom w szybki i wygodny sposób być na bieżąco z wiadomościami z Polski oraz świata w formie audio. Rozwój tego segmentu zapoczątkowało powstanie wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej Onet z funkcją odczytywania informacji z serwisu. Onet24 w wersji audio jest także dostępny już od grudnia 2017 na Alexie, smart speakerze Amazona.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764