logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet dostępny na polskim Asystencie Google

  PR 22.02.2019, przeczytano 247 razy

Wiadomości z serwisu informacyjnego Onet24 zostały udostępnione na Asystencie Google. Onet jako pierwszy wśród polskich wydawców internetowych proponuje użytkownikom nowe możliwości dostępu do bieżących informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-dostepny-na-polskim-asystencie-google,381363,artykul.html

Zaledwie miesiąc temu Asystent Google miał swoją długo wyczekiwaną premierę w Polsce, a już teraz Onet potwierdził swoją obecność w nowej usłudze. Onet pojawił się na platformie Actions on Google korzystając z DialogFlow, który odtwarza użytkownikowi najnowsze wiadomości z serwisu. Dzięki temu po uruchomieniu Asystenta i zastosowaniu komendy „Zapytaj Onet o wiadomości” lub „Poproś Onet o newsy” każdy użytkownik w szybki i wygodny sposób otrzyma dostęp do informacji z serwisu Onet24 w wersji audio. Wiadomości te są aktualizowane kilka razy w ciągu dnia.

- Jako pierwsi wśród polskich wydawców internetowych proponujemy użytkownikom nowe możliwości dostępu do naszych treści z wykorzystaniem asystenta. Chcemy stale wprowadzać i rozwijać głosowe rozwiązania technologiczne na rynku mediów w Polsce – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Ringier Axel Springer Polska. - W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć dostępność serwisu Onet24 w wersji audio o Asystenta Google. Decyzja ta była dla nas naturalna, wynikająca z obranej strategii rozwoju oraz obserwowania globalnych trendów – dodaje.

Obecność na Asystencie Google nie jest pierwszym innowacyjnym rozwiązaniem Onetu, które pozwala użytkownikom w szybki i wygodny sposób być na bieżąco z wiadomościami z Polski oraz świata w formie audio. Rozwój tego segmentu zapoczątkowało powstanie wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej Onet z funkcją odczytywania informacji z serwisu. Onet24 w wersji audio jest także dostępny już od grudnia 2017 na Alexie, smart speakerze Amazona.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za maj 2019 r.
Maj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany, ponieważ piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Aż dwie pozycje majowego rankingu - druga i czwarta - przypadły, odnoszącej coraz...
25 czerwca, we wtorek na Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się śląska edycja MediaLeaders, inicjatywy Piotra Zielińskiego, wydawcy Dzień Dobry TVN. Spotkanie zorganizuje Icon Strategies. Patronować mu będzie Polskie Stowarzyszenie Public Relations.
HGA Media zmienia się w Grupę Iberion
Grupa mediowa HGA Media przekształca się w Grupę IBERION. Realizuje nową strategię zakładającą poszerzenie portfolio o portale tematyczne, zmiany kadrowe, otwarcie biura reklamy oraz inwestycje w najnowsze technologie digitalowe ze szczególnym naciskiem na sektor mobile. Rebranding spółki obejmuje m.in. nazwę oraz identyfikację wizualną.
Prezes Radia Kolor: Wszystkie stacje prywatne są przeciwne cyfryzacji
– Cyfryzacja radiofonii w systemie DAB+ jest procesem nie do zatrzymania, mimo że większość dużych rozgłośni jest jej przeciwna – mówi Alina Strześniewska, prezes Radia Kolor. Dodaje, że w tej chwili są na próbnych emisjach we Wrocławiu i w Gdańsku, a już w przyszłym tygodniu będą składać wniosek na Warszawę. O planach...
„Miesiąc z rekinami
Od premiery „Szczęk” Stevena Spielberga, spiczasta płetwa tnąca fale wywołuje dreszcz emocji, nawet widziana wyłącznie na ekranie telewizora. Rekiny wywołują strach i ogromną ciekawość. Te emocje wzbudzi też „Miesiąc z rekinami” na National Geographic Wild.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764