logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet dostępny na polskim Asystencie Google

  PR 22.02.2019, przeczytano 417 razy

Wiadomości z serwisu informacyjnego Onet24 zostały udostępnione na Asystencie Google. Onet jako pierwszy wśród polskich wydawców internetowych proponuje użytkownikom nowe możliwości dostępu do bieżących informacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-dostepny-na-polskim-asystencie-google,381363,artykul.html

Zaledwie miesiąc temu Asystent Google miał swoją długo wyczekiwaną premierę w Polsce, a już teraz Onet potwierdził swoją obecność w nowej usłudze. Onet pojawił się na platformie Actions on Google korzystając z DialogFlow, który odtwarza użytkownikowi najnowsze wiadomości z serwisu. Dzięki temu po uruchomieniu Asystenta i zastosowaniu komendy „Zapytaj Onet o wiadomości” lub „Poproś Onet o newsy” każdy użytkownik w szybki i wygodny sposób otrzyma dostęp do informacji z serwisu Onet24 w wersji audio. Wiadomości te są aktualizowane kilka razy w ciągu dnia.

- Jako pierwsi wśród polskich wydawców internetowych proponujemy użytkownikom nowe możliwości dostępu do naszych treści z wykorzystaniem asystenta. Chcemy stale wprowadzać i rozwijać głosowe rozwiązania technologiczne na rynku mediów w Polsce – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Ringier Axel Springer Polska. - W tym roku postanowiliśmy rozszerzyć dostępność serwisu Onet24 w wersji audio o Asystenta Google. Decyzja ta była dla nas naturalna, wynikająca z obranej strategii rozwoju oraz obserwowania globalnych trendów – dodaje.

Obecność na Asystencie Google nie jest pierwszym innowacyjnym rozwiązaniem Onetu, które pozwala użytkownikom w szybki i wygodny sposób być na bieżąco z wiadomościami z Polski oraz świata w formie audio. Rozwój tego segmentu zapoczątkowało powstanie wielokrotnie nagradzanej aplikacji mobilnej Onet z funkcją odczytywania informacji z serwisu. Onet24 w wersji audio jest także dostępny już od grudnia 2017 na Alexie, smart speakerze Amazona.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – specjalny magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764