logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu 2020 roku

  PR 02.03.2020, przeczytano 2088 razy
ilustracjastrzałka

Onet, Wirtualna Polska i „Rzeczpospolita” to najczęściej cytowane media w styczniu 2020 roku według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-najbardziej-opiniotworczym-medium-w-styczniu-2020-roku,385898,artykul.html

W rankingu głównym, ukazującym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się cztery portale, dwie stacje radiowe, cztery telewizyjne i pięć tytułów prasowych. Na Onet powoływano się blisko 4,3 tys. razy – portal jest liderem zestawienia od marca ubiegłego roku.

Wśród tytułów prasowych najczęściej powoływano się na „Rzeczpospolitą”. Dziennik od ponad pół roku pozostaje liderem swojej kategorii. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” z wynikiem ponad 1,6 tys. cytowań. Podium wśród dzienników zamyka „Super Express” z liczbą  ponad 1,4 tys. powołań.

ilustracjastrzałka

Najbardziej opiniotwórczymi tygodnikami stycznia, były kolejno: „Do Rzeczy”, „Viva!”, „Newsweek”

ilustracjastrzałka

W kategorii Miesięczniki odnotowaliśmy sporą zmianę – na pozycji lidera znalazły się „Perspektywy” z liczbą 642 cytowań. Miało to związek z opublikowanym w styczniu rankingiem szkół średnich – „Perspektywy 2020”. Na drugiej pozycji uplasował się „Forbes”, tym razem z liczbą 144 cytowań. Podium zamyka miesięcznik „Press”, na który w styczniu powoływano się 60 razy.

ilustracjastrzałka

Wśród portali internetowych bezkonkurencyjny okazał się Onet z liczbą przeszło 4,2 tys. powołań. Na drugim miejscu uplasowała się Wirtualna Polska, którą cytowano prawie 2,7 tys. razy, a na pozycji trzeciej – Interia.

ilustracjastrzałka

W kategorii Stacje Telewizyjne podobnie jak w poprzednich miesiącach najczęściej powoływano się na TVN24. Na drugie miejsce wysunął się w styczniu Polsat News z wynikiem ponad 1,4 tys. cytowań. Na trzeciej pozycji, z wynikiem ponad 1,2 tys. powołań, uplasowała się stacja TVP Info.

ilustracjastrzałka

RMF FM ze zdecydowaną przewagą nad konkurentami ponownie prowadzi w rankingu najbardziej opiniotwórczych stacji radiowych. Na przekazy tej stacji powoływano się prawie dwa razy częściej niż na Radio ZET, które cytowano ponad tysiąc razy. Wśród najczęściej cytowanych stacji radiowych ponownie znalazły się dwie regionalne rozgłośnie: Radio Szczecin i Radio Poznań.

ilustracjastrzałka

W kategorii Media Biznesowe znalazły się dwa tytuły prasowe oraz trzy portale internetowe. Prowadzi „Dziennik Gazeta Prawna” z wynikiem 1,1 tys. powołań. Na drugim miejscu uplasował się „Puls Biznesu” z liczbą 564 powołań, tuż za nim portal Wirtualnej Polski – Money.pl z liczbą cytowań 491.

ilustracjastrzałka

W mediach regionalnych na prowadzeniu znalazła się stacja radiowa – Radio Szczecin, za nią z liczbą cytowań niższą prawie o 100 – „Gazeta Krakowska”. Na trzeciej pozycji Radio Poznań, a tuż za nim „Dziennik Zachodni”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764