logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet oficjalnym partnerem internetowym WOŚP

  PR 24.11.2017, przeczytano 551 razy

14 stycznia 2018 roku odbędzie się 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja WOŚP będzie zbierać środki na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie dzieci na oddziałach noworodkowych w całej Polsce. Onet został oficjalnym partnerem internetowym WOŚP oraz całorocznej działalności Fundacji Jerzego Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-oficjalnym-partnerem-internetowym-wosp,34616,artykul.html

Współpraca WOŚP z Onetem została ogłoszona podczas konferencji prasowej towarzyszącej zakupowi sprzętu medycznego finansowanego ze środków zebranych w ostatnim Finale WOŚP.

- Kiedy 26 lat temu rozpoczynaliśmy granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, nikt nie myślał jeszcze o czymś takim jak Internet – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP – Dziś to często najważniejsza przestrzeń działań komunikacyjnych. To właśnie Internet zapewnia nam najróżniejsze możliwości opowiedzenia o tym, co robimy z Orkiestrą, jakie plany udało się zrealizować, jakie szalone marzenia stają się, dzięki ogromnemu wsparciu fury Polaków, rzeczywistością. Ale to także możliwość pozyskania środków na prowadzenie działalności, możliwość bezpośredniego kontaktu i wymiany informacji z naszymi darczyńcami i wiele innych fantastycznych udogodnień, bez których nie wyobrażam już sobie pracy Fundacji. Uznaliśmy, że w obliczu nowych wyzwań, jakie przynosi ze sobą kolejna, styczniowa akcja, to właśnie Onet najlepiej spełni rolę głównego internetowego partnera, oferując otwartość, rozmach i siłę swoich serwisów, oferując kreatywność i różnorodność i przede wszystkim – ogrom zaangażowania dla naszych działań – dodał.

- Mamy nadzieję, że jako największy portal newsowy w Polsce, Onet pomoże Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy zebrać rekordową kwotę pieniędzy w styczniowym finale, że pokażemy wspaniałych ludzi pracujących przy WOŚP w całej Polsce i w wielu innych krajach. Onet gra z WOŚP od lat i będzie grał do końca świata i jeden dzień dłużej. Teraz jako oficjalny partner internetowy, chcemy pokazywać naszym użytkownikom, ile dobrego robi WOŚP przez cały rok, nie tylko podczas finału czy Przystanku Woodstock – mówi Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onet.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieczór wyborczy Wirtualnej Polski
Emisja wieczoru wyborczego rozpocznie się 26 maja o godz. 20:55 w Telewizji WP oraz na Stronie Głównej WP. Reporterzy na żywo zrelacjonują wydarzenia w sztabach, w studiu WP wystąpią komentatorzy. WP została także partnerem Latarnika Wyborczego, który umożliwia łatwe porównanie poglądów z deklaracjami komitetów wyborczych.
Nic tak nie rozpala masowej wyobraźni, jak wizja końca świata. Które apokaliptyczne przepowiednie się sprawdzą? Czy świadkami zagłady planety będzie już następne pokolenie? Czy i jak można się do tego przygotować? Słynący z interesujących dokumentów Zoom TV zaprezentuje swoim widzom kolejną nowość – program Jak skończy się świat?, który odpowie...
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764