logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet oficjalnym partnerem internetowym WOŚP

  PR 24.11.2017, przeczytano 767 razy

14 stycznia 2018 roku odbędzie się 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja WOŚP będzie zbierać środki na zakup sprzętu ratującego zdrowie i życie dzieci na oddziałach noworodkowych w całej Polsce. Onet został oficjalnym partnerem internetowym WOŚP oraz całorocznej działalności Fundacji Jerzego Owsiaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-oficjalnym-partnerem-internetowym-wosp,34616,artykul.html

Współpraca WOŚP z Onetem została ogłoszona podczas konferencji prasowej towarzyszącej zakupowi sprzętu medycznego finansowanego ze środków zebranych w ostatnim Finale WOŚP.

- Kiedy 26 lat temu rozpoczynaliśmy granie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, nikt nie myślał jeszcze o czymś takim jak Internet – mówi Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu WOŚP – Dziś to często najważniejsza przestrzeń działań komunikacyjnych. To właśnie Internet zapewnia nam najróżniejsze możliwości opowiedzenia o tym, co robimy z Orkiestrą, jakie plany udało się zrealizować, jakie szalone marzenia stają się, dzięki ogromnemu wsparciu fury Polaków, rzeczywistością. Ale to także możliwość pozyskania środków na prowadzenie działalności, możliwość bezpośredniego kontaktu i wymiany informacji z naszymi darczyńcami i wiele innych fantastycznych udogodnień, bez których nie wyobrażam już sobie pracy Fundacji. Uznaliśmy, że w obliczu nowych wyzwań, jakie przynosi ze sobą kolejna, styczniowa akcja, to właśnie Onet najlepiej spełni rolę głównego internetowego partnera, oferując otwartość, rozmach i siłę swoich serwisów, oferując kreatywność i różnorodność i przede wszystkim – ogrom zaangażowania dla naszych działań – dodał.

- Mamy nadzieję, że jako największy portal newsowy w Polsce, Onet pomoże Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy zebrać rekordową kwotę pieniędzy w styczniowym finale, że pokażemy wspaniałych ludzi pracujących przy WOŚP w całej Polsce i w wielu innych krajach. Onet gra z WOŚP od lat i będzie grał do końca świata i jeden dzień dłużej. Teraz jako oficjalny partner internetowy, chcemy pokazywać naszym użytkownikom, ile dobrego robi WOŚP przez cały rok, nie tylko podczas finału czy Przystanku Woodstock – mówi Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onet.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764