logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Poczta rozwija usługę „Zweryfikowany Nadawca”

  PR 20.05.2022, przeczytano 311 razy

Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność wysyłanych mailingów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-poczta-rozwija-usluge-_zweryfikowany-nadawca_,395929,artykul.html

Onet Poczta rozwija ofertę skierowaną do klientów biznesowych i organizacji. Obecnie każdy nadawca wysyłek mailingowych może skorzystać z dwóch uzupełniających się usług: Zweryfikowanego Nadawcy, czyli bezpłatnego narzędzia zwiększającego dostarczalność mailingów i budującego reputację domen oraz Onet Mailingów – platformy do samodzielnej wysyłki mailingów do bazy użytkowników Onet Poczty.

– Ostatnie zmiany sprawiają, że możemy pochwalić się dziś atrakcyjną usługą w zakresie e-mail marketingu oferowanego w modelu self-service. Nasi klienci zyskali dostęp do szeregu nowych rozwiązań poprawiających skuteczność kampanii marketingowych. Co ważne, nie robimy tego kosztem komfortu czy bezpieczeństwa użytkowników Onet Poczty. Ich ochrona pozostaje naszym priorytetem. Zweryfikowany Nadawca pomaga także chronić przed zjawiskami typu phishing i SPAM – mówi Marek Kopeć, business owner Onet Poczty.

– Mimo od lat powtarzanych przepowiedni o śmierci e-mail marketingu jest to bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży internetowej i jedno z najwyżej ocenianych przez marketerów narzędzi marketingowych. Co się zaś tyczy Zweryfikowanego Nadawcy to zwiększa on zaufanie odbiorców do medium jakim jest Onet Poczta i pozwala na stały wzrost skuteczności kampanii poprzez komunikację z użytkownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej – dodaje Piotr Rzepecki, product manager Zweryfikowanego Nadawcy.

Co nowego znalazło się w nowej wersji Zweryfikowanego Nadawcy?

  • Weryfikacja oraz możliwość konfiguracji zabezpieczeń SPF, DKIM, DMARC, BIMI dla domen wysyłkowych (czyli podstawowych mechanizmów weryfikujących nadawcę wiadomości).
  • Raporty w postaci przejrzystych wykresów dla domeny nadawcy prezentujące m.in.: wskaźniki zgłoszeń SPAMU, odrzuceń i dostarczalności maili, poziom uwierzytelnienia czy kategoryzację korespondencji.
  • Formularze kontaktowe dedykowane typowym problemom, na które najczęściej napotykają nadawcy masowej korespondencji.

Zweryfikowany Nadawca to łatwe w obsłudze narzędzie podnoszące bezpieczeństwo wysyłek mailingowych. Usługa zapewnia nadawcom m.in.: szybki wgląd w stan zabezpieczeń wysyłanych e-maili, pomaga także w konfiguracji technicznych mechanizmów uwierzytelniania (SPF, DKIM, DMARC, BIMI), które nie tylko potrafią chronić domenę nadawcy przed potencjalnymi atakami, lecz także bardzo pozytywnie wpływają na dostarczalność e-maili.

Onet Mailingi to serwis umożliwiający samodzielne tworzenie i wysyłanie kampanii marketingowych (wysyłkę mailingu reklamowego) do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych Onet Poczty, dający 100% gwarancję ich dostarczenia do głównego folderu skrzynki odbiorczej.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieloletnia współpraca obu firm poszerzyła się dzięki wykorzystaniu voicebotów w badaniach opinii i satysfakcji Klientów PZU. Należąca do Grupy OEX spółka Voice Contact Center stworzyła dla PZU dedykowane rozwiązanie w swojej autorskiej technologii. Klienci po kontakcie z infolinią firmy ubezpieczeniowej mogą spodziewać się telefonu od Primebota –...
Piotr Karczmarczyk w zespole Moto.pl
Moto.pl, jeden z najpopularniejszych polskich serwisów motoryzacyjnych wzmacnia swój zespół redakcyjny. W czerwcu br. do grona jego dziennikarzy dołączył Piotr Karczmarczyk, związany wcześniej z serwisem Auto-swiat.pl.
Piątkowe koncerty nadawane z Hard Rock Cafe w Warszawie w ramach 2. edycji Festiwalu Klasyki Rocka oraz kolejna odsłona Wielkiego Testu z Klasyki Rocka to kluczowe elementy wakacyjnej ramówki Rock Radia w 2022 r. Już teraz słuchacze mogą sprawdzić propozycje stacji na lato i rozpocząć prawdziwie rockowy czas.
Salestube rozpoczął współpracę z LPP na kilkunastu rynkach
SalesTube (Group One) rozpoczął współpracę z LPP - największym producentem odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja MarTech & e-commerce dostarcza i wdraża technologię Google Marketing Platform, przeprowadza szkolenia oraz zajmuje się realizacją działań z zakresu programmatic dla marek Reserved i Sinsay na kilkunastu rynkach w Europie.
Z  początkiem  lipca,  w  związku  z  zawieszeniem  wydawania  magazynów  „Dobre  Wnętrze”   i  „M  jak  Mieszkanie”,  nastąpią  zmiany  personalne  w  pionie  „Wnętrza”  Grupy  ZPR  Media,  które ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764