logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Poczta rozwija usługę „Zweryfikowany Nadawca”

  PR 20.05.2022, przeczytano 915 razy

Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych, poprawiająca efektywność kampanii oraz bezpieczeństwo wysyłek, zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność wysyłanych mailingów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-poczta-rozwija-usluge-_zweryfikowany-nadawca_,395929,artykul.html

Onet Poczta rozwija ofertę skierowaną do klientów biznesowych i organizacji. Obecnie każdy nadawca wysyłek mailingowych może skorzystać z dwóch uzupełniających się usług: Zweryfikowanego Nadawcy, czyli bezpłatnego narzędzia zwiększającego dostarczalność mailingów i budującego reputację domen oraz Onet Mailingów – platformy do samodzielnej wysyłki mailingów do bazy użytkowników Onet Poczty.

– Ostatnie zmiany sprawiają, że możemy pochwalić się dziś atrakcyjną usługą w zakresie e-mail marketingu oferowanego w modelu self-service. Nasi klienci zyskali dostęp do szeregu nowych rozwiązań poprawiających skuteczność kampanii marketingowych. Co ważne, nie robimy tego kosztem komfortu czy bezpieczeństwa użytkowników Onet Poczty. Ich ochrona pozostaje naszym priorytetem. Zweryfikowany Nadawca pomaga także chronić przed zjawiskami typu phishing i SPAM – mówi Marek Kopeć, business owner Onet Poczty.

– Mimo od lat powtarzanych przepowiedni o śmierci e-mail marketingu jest to bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży internetowej i jedno z najwyżej ocenianych przez marketerów narzędzi marketingowych. Co się zaś tyczy Zweryfikowanego Nadawcy to zwiększa on zaufanie odbiorców do medium jakim jest Onet Poczta i pozwala na stały wzrost skuteczności kampanii poprzez komunikację z użytkownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej – dodaje Piotr Rzepecki, product manager Zweryfikowanego Nadawcy.

Co nowego znalazło się w nowej wersji Zweryfikowanego Nadawcy?

  • Weryfikacja oraz możliwość konfiguracji zabezpieczeń SPF, DKIM, DMARC, BIMI dla domen wysyłkowych (czyli podstawowych mechanizmów weryfikujących nadawcę wiadomości).
  • Raporty w postaci przejrzystych wykresów dla domeny nadawcy prezentujące m.in.: wskaźniki zgłoszeń SPAMU, odrzuceń i dostarczalności maili, poziom uwierzytelnienia czy kategoryzację korespondencji.
  • Formularze kontaktowe dedykowane typowym problemom, na które najczęściej napotykają nadawcy masowej korespondencji.

Zweryfikowany Nadawca to łatwe w obsłudze narzędzie podnoszące bezpieczeństwo wysyłek mailingowych. Usługa zapewnia nadawcom m.in.: szybki wgląd w stan zabezpieczeń wysyłanych e-maili, pomaga także w konfiguracji technicznych mechanizmów uwierzytelniania (SPF, DKIM, DMARC, BIMI), które nie tylko potrafią chronić domenę nadawcy przed potencjalnymi atakami, lecz także bardzo pozytywnie wpływają na dostarczalność e-maili.

Onet Mailingi to serwis umożliwiający samodzielne tworzenie i wysyłanie kampanii marketingowych (wysyłkę mailingu reklamowego) do użytkowników bezpłatnych kont pocztowych Onet Poczty, dający 100% gwarancję ich dostarczenia do głównego folderu skrzynki odbiorczej.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Korzystał ktoś z tych narzędzi? Jakie są Wasze opinie?

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764