logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Premium rozpoczyna współpracę z producentem smartfonów Vivo

  PR 24.03.2023, przeczytano 333 razy

Onet Premium rozwija nowe partnerstwa i rozpoczyna kolejną współpracę z firmą vivo z obszaru telekomunikacji. W ramach współpracy Onet Premium będzie dostępny dla klientów marki vivo w specjalnej promocji. Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-premium-rozpoczyna-wspolprace-z-producentem-smartfonow-vivo,399394,artykul.html

Obecnie ponad połowa czytelników konsumuje treści na urządzeniach mobilnych, dlatego zespół Onet Premium wychodzi im naprzeciw umożliwiając nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców w jednym miejscu.

- Onet Premium pozwala w wygodny sposób i bez limitów korzystać z bogactwa pakietu treści i formatów. Dzisiaj naturalnym dla konsumentów narzędziem do bycia na bieżąco jest telefon, a dzięki przygotowanej z vivo wspólnej ofercie, użytkownicy będą mogli połączyć zakup nowego telefonu wraz z dostępem do Onet Premium w cenie zakupionego urządzenia. Cieszy mnie wspólna inicjatywa i podjęcie działań wzmacniających promocje urządzeń w oparciu o Onet Premium – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach współpracy Onet Premium przewidział dla klientów trzy rodzaje dostępów: 3-miesięczne, 6-miesięczne, a także 12-miesieczne dodawane do wszystkich modeli telefonów vivo kupionych w okresie od 1 marca do 31 maja 2023 roku. Okres dostępu uzależniony jest od modelu telefonu. Promocja będzie dostępna w największych sieciach sprzedaży takich, jak: RTV Euro Agd, Media Expert, MediaMarkt, Noeonet, x-KOM oraz u operatorów telekomunikacyjnych ORANGE i PLAY.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764