logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Premium wprowadza płatności online za pośrednictwem DCB

  PR 07.04.2023, przeczytano 665 razy

DCB, czyli Direct Carrier Billing, jest innowacyjną usługą płatniczą wprowadzoną z początkiem kwietnia na platformie Onet Premium, która pozwala przeprowadzać transakcje za pośrednictwem operatorów telefonii komórkowej. Obecnie za Onet Premium poprzez DCB można zapłacić w T-Mobile, Play oraz Plus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-premium-wprowadza-platnosci-online-za-posrednictwem-dcb,399567,artykul.html

DCB jest kolejną opcją płatności za usługę subskrypcyjną Onet Premium. Bez zmian za subskrypcję można płacić Blikiem, kartą oraz tradycyjnym przelewem bankowym.

Osoba chcąca dokonać zakupu Onet Premium za pośrednictwem DCB powinna mieć zawartą umowę abonamentową lub korzystać z oferty prepaid w sieci: T-Mobile, Plus lub Play.

Jak skorzystać z płatności DCB za usługę subskrypcyjną Onet Premium:

  • Użytkownik zainteresowany pakietem Onet Premium wybiera DCB spośród wszystkich dostępnych opcji płatności na stronie https://premium.onet.pl
  • podaje numer telefonu
  • w odpowiedzi otrzymuje wiadomość SMS, gdzie opisane są szczegóły transakcji i podany jednorazowy kod PIN, służący do autoryzacji operacji,
  • po wprowadzeniu kodu następuje finalizacja płatności,
  • należność za Onet Premium zostaje doliczona do najbliższego rachunku abonamentowego lub od razu obciąża telefoniczne konto prepaid.

Onet Premium to usługa zapewniająca subskrybentom nielimitowany dostęp do artykułów, podcastów oraz programów wideo od kilkunastu wyselekcjonowanych polskich i zagranicznych wydawców takich jak m.in.: Newsweek, Forbes, Forbes Women, Przegląd Sportowy Onet, Auto Świat, Politico czy Die Welt. W pakiecie są dostępne również ekskluzywne materiały opracowane przez redakcję Onetu, dostęp do wydań PDF tygodników i magazynów, do aplikacji Onet Audio oraz platformy Newsweek Learning English. Po wykupieniu pakietu użytkownik zyskuje również możliwość korzystania z Onetu bez reklam (wyłączenie reklam dotyczy formatów display, audio i video i nie obejmuje autopromocji).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764