logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Premium z kampanią „Pytaj dlaczego”

  PR 08.06.2025, przeczytano 299 razy
ilustracjastrzałka

Onet Premium uruchamia nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Pytaj dlaczego”, której celem jest redefinicja sposobu mówienia o wartości subskrypcji cyfrowej. Nowa kampania podkreśla, że Onet Premium to nie tylko dostęp do treści, ale przede wszystkim zaproszenie do świadomego odbioru rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-premium-z-kampania-_pytaj-dlaczego_,409162,artykul.html

Kampanię otwiera 60-sekundowy spot promocyjny w reżyserii Michała Chmielewskiego. Film stawia fundamentalne pytania: Czy istnieje tylko jeden punkt widzenia? Czy warto słuchać tylko tego, co chcemy usłyszeć? – podkreślając, że rozumienie świata to proces wymagający wysiłku i zaangażowania. Zostały w nim wykorzystane fragmenty autentycznych nagrań z codziennej pracy reporterów i reporterek.

– Subskrybenci Onetu Premium to osoby, którym nie wystarczają nagłówki, jedno źródło wiedzy i proste odpowiedzi. U nas mogą szukać głębiej i zapoznawać się z różnymi perspektywami, korzystając z wielu polskich i zagranicznych źródeł oraz formatów, dostępnych w ramach jednej subskrypcji, co unikalne na polskim rynku – mówi Danuta Breguła, dyrektorka zarządzająca Onetu w Ringier Axel Springer Polska.

Po stronie Ringier Axel Springer Polska za przygotowanie kampanii odpowiada Justyna Świtaj, Subscription Marketing Lead wraz z zespołem Onet Premium we współpracy z działem marketingu RASP. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Pomysłodawcą kampanii jest Jakub Barzak, spot wyreżyserował Michał Chmielewski, za jego produkcję odpowiada dom produkcyjny RIOTS, a muzykę do obrazu skomponował Marek Pospieszalski.

– To nie jest kolejna kampania zachwalająca benefity produktowe. To oda do samodzielnego myślenia, mówiąca o odwadze do wyrażania własnych opinii i chęci zrozumienia więcej. W dobie fake newsów i płynnej rzeczywistości, której interpretacje są nam zewsząd narzucane, dopytywanie wydaje się jedyną sensowną odpowiedzią – mówią Marta Tomczak & Marta Adamkowska, współautorki kampanii z Teamu Kreatywnego agencji 180heartbeats + Jung von Matt.

Platforma „Pytaj dlaczego” promuje usługę subskrypcyjną oferującą dostęp do pogłębionych treści redakcji Onetu, Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego, Politico i wielu innych tytułów. Subskrybenci i subskrybentki zyskują dostęp do topowych podcastów politycznych takich jak “Stan Wyjątkowy” czy “Raport Międzynarodowy”, których mogą słuchać w aplikacji Onet Audio. Ponadto mają możliwość brania udziału w wydarzeniach live prowadzonych przez topowych dziennikarzy i dziennikarki Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764