logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano i Fundacja Anji Rubik Sexedpl z akcją „Na co Cię stać?”

  PR 26.02.2021, przeczytano 558 razy

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-i-fundacja-anji-rubik-sexedpl-z-akcja-_na-co-cie-stac_,390404,artykul.html

Do pierwszego wyzwania Onet Rano i SEXEDpl został zaproszony Robert Biedroń, polityk i działacz na rzecz osób LGBT+. W rozmowie w Onet Rano zadeklarował, że w ramach wyzwania, po zebraniu kwoty 10 000 zł ufarbuje włosy na czerwony kolor.

– Wiele osób pyta się nas, jak mogą nam pomóc. Dzięki akcji „Na co Cię stać” dajemy wszystkim fantastyczną możliwość realnego wsparcia działań fundacji, poprzez zebranie na jej rzecz funduszy. Na początku do projektu angażujemy znanych ludzi, którzy dedykują nam swój challenge. Realizują go na oczach widzów programu Onet Rano, po uzbieraniu konkretnej sumy. Zapraszamy jednak wszystkich którzy wierzą w misję SEXEDpl, chcą nam pomóc szerzyć rzetelną edukację seksualną i nie boją się realizacji szalonych pomysłów – mówi Anja Rubik, założycielka SEXEDpl. – Mocno wierzę w to, że nie jesteśmy w stanie zbudować bezpiecznego i zdrowego społeczeństwa bez dostępu do rzetelnej edukacji seksualnej. A tym właśnie zajmuje się SEXEDpl. Naszą misją jest edukowanie społeczeństwa, wspieranie i pomoc w różnych kwestiach związanych z seksualnością, bezpiecznym seksem, antykoncepcją, tolerancją, świadomą zgodą, przemocą seksualną i samoakceptacją. Dzięki wsparciu najlepszych ekspertów i ekspertek z zakresu seksuologii i psychologii, #SEXEDpl jest bezpieczną przestrzenią dla młodych ludzi i ich rodziców. Za pośrednictwem naszych platform, warsztatów i konsultacji online, pomagamy na co dzień setkom ludzi, którzy zwracają się do nas po pomoc – dodaje.

– Od lat przyglądam się i kibicuję temu, co dla edukacji seksualnej w Polsce robi wraz ze swoją fundacją Anja Rubik. Jestem szczęśliwy, że jako Onet możemy wspierać jej inicjatywę. Jestem podekscytowany też samą akcją „Na co Cię stać?”. Proszę mi wierzyć: w najbliższych miesiącach będzie o nas bardzo głośno – mówi Janusz Schwertner, prowadzący Onet Rano, współorganizator akcji „Na co Cię stać?” – Myślę, że nasz wspólny projekt to okazja, by także na wielu innych poziomach informować o znaczeniu edukacji seksualnej. Zgadzam się z Anją, że dostęp do rzetelnej wiedzy to niezbędny element dobrze funkcjonującego społeczeństwa. Niestety w naszym kraju wciąż nie wszyscy to rozumieją. Dlatego w Onecie przy okazji akcji z SEXEDpl opublikujemy wiele tekstów, które będą zwracać uwagę na ten problem – dodaje dziennikarz.

Akcja „Na co Cię stać?” będzie pojawiać się w Onet Rano co dwa tygodnie w każdy poniedziałek.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764