logo
WIADOMOŚCI

Onet Rano i Huawei budzą technologicznie Polaków

  PR 15.05.2018, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Huawei zaprasza na poniedziałkowe technologiczne pobudki w Onet Rano. Wspólny projekt, który wystartował 14 maja i potrwa przez niemal dwa miesiące, będzie okazją do rozmów o możliwościach najnowocześniejszych smartfonów, z naciskiem na innowacje w fotografii mobilnej i wszystkie funkcje ważne z punktu widzenia użytkownika telefonu. W programie poruszane będą też tematy rozwoju sztucznej inteligencji w elektronice użytkowej i społecznych zjawisk związanych z obecnością smartfonów w naszym życiu.  Gośćmi Onet Rano będą eksperci Huawei, specjaliści z różnych dziedzin i influencerzy z #TeamHuawei.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-i-huawei-budza-technologicznie-polakow,36493,artykul.html

Onet Rano to jeden z najbardziej popularnych porannych programów nadawanych na żywo, stworzony przez Jarosława Kuźniara i współprowadzony przez Iwonę Kurtynę, Roberta Felusia, Piotra Kędzierskiego i Bartosza Węglarczyka.

Technologiczne pobudki z Huawei wystartowały w Onet Rano w poniedziałek 14 maja. Gościem mobilnego studia w samochodzie Onet Rano byli ekspert Huawei Krzysztof Tomczyk i model Jakob Kosel, jeden z influencerów należących do #TeamHuawei. Tematem przewodnim premierowego odcinka była podróż ekipy Onet on Tour po Islandii, której jednym z bohaterów był smartfon P20 Pro, najnowszy flagowiec Huawei. Podróż na Islandię była okazją do przetestowania fotograficznych możliwości telefonu, który w niezależnym rankingu DxOMark został uznany za najlepsze na świecie urządzenie do fotografii mobilnej. Huawei P20 Pro, z potrójnym obiektywem Leica zasilanym sztuczną inteligencją – mimo ekstremalnych warunków pogodowych - posłużył do wykonania najwyższej jakości zdjęć.  Reportaż z wyprawy, w którym Jarosław Kuźniar i Krzysztof Tomczyk dzielą się radami, jak wykonać profesjonalne zdjęcia telefonem, można już oglądać na Onet On Tour.

Członkowie #TeamHuawei będą pełnić w programie rolę reporterów obserwujących realizację programu Onet Rano, a ich relacje można będzie śledzić w mediach społecznościowych.

Widzowie Onet Rano będą mieli możliwość uczestniczyć w programie poprzez komentowanie poruszanych w nim zagadnień i głosowanie w sondach. Onet Rano można oglądać od poniedziałku do piątku od 7:55 na Onet.pl. Start 15-minutowych technologicznych pobudek z Huawei zaplanowany jest na 9:15 w poniedziałki do 2 lipca włącznie.

Źródło: Huawei Consumer Business Group

www.huawei.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
Konkret24 – nowy projekt dziennikarski TVN i Discovery Polska
Grupa TVN i Discovery Polska uruchomiła nowy portal dziennikarski w internecie – Konkret24, który będzie wyłapywał, piętnował i pokazywał czym jest manipulacja. Głównym celem projektu jest stworzenie innowacyjnego, nowoczesnego rozwiązania pozwalającego na walkę ze zjawiskiem dezinformacji nie tylko poprzez wysokiej jakości dziennikarstwo, ale także...
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV
Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone