logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano ma już 100 tys. subskrypcji na Youtube

  PR 24.05.2019, przeczytano 192 razy
ilustracjastrzałka

Kanał programu Onet Rano osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i zdobywa Srebrny przycisk Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-ma-juz-100-tys.-subskrypcji-na-youtube,382594,artykul.html

Onet Rano, codzienny poranny program Onetu, jest emitowany od września 2016 roku od poniedziałku do piątku od 7:55 do 9:30. W ciągu ponad dwóch lat nadawania, Onet Rano stworzył na YouTube społeczność zaangażowanych użytkowników. 60 proc. tej grupy stanowią widzowie w wieku 25-44 lat. Użytkownicy do tej pory skomentowali Onet Rano na YT ponad 430 tys. razy i wystawili blisko 500 tys. lajków. Filmy Onet Rano z YouTube zostały udostępnione blisko 140 tys. razy. W ciągu ostatnich 3 miesięcy kanał Onet Rano odwiedziło 3 mln użytkowników, którzy spędzili na nim ponad 84 mln minut.

Obok kanału Onet Rano liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów oraz Fakt24 (100 tys. subskrybentów). Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).

YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwa nowe formaty reklamowe na Tiktoku już od października
TikTok poinformował o wprowadzeniu dwóch nowych formatów reklamowych, które od października będą dostępne na polskim rynku. Według wydawcy gwarantują one nawet 1,6 mln wyświetleń w ciągu jednego dnia.
Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”
„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.
„Czar Par” – kultowy program lat 90. powraca do TVP2
Już w najbliższy piątek, 20 września o godz. 20:40, po 23 latach przerwy TVP2 zaprasza widzów na premierowy odcinek show „Czar Par”. Program w nowej, dynamicznej i zaskakującej odsłonie poprowadzą Maciej Kurzajewski i Izabella Krzan, a na fotelach jurorów zasiądą znane i lubiane małżeństwa: Katarzyna Cichopek z Marcinem Hakielem, oraz Dorota Chotecka z...
Według najnowszych wyników badania Gemius/PBI za sierpień, serwisy Ringier Axel Springer Polska z obszaru Styl Życia – Onet Kobieta, Ofeminin, Plejada, Medonet – odwiedziło w sierpniu 11,46 mln użytkowników, co łącznie dało im pierwszą pozycję wśród serwisów lifestylowych w kraju.
Cyfrowy Polsat i Telewizja Polsat przeprowadzą testy możliwości usług technologii hybrydowych w ramach telewizji naziemnej. Zostaną również przeprowadzone testy techniczne mające na celu zwiększenie zasięgu MUX4.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764