logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano ma już 100 tys. subskrypcji na Youtube

  PR 24.05.2019, przeczytano 639 razy
ilustracjastrzałka

Kanał programu Onet Rano osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i zdobywa Srebrny przycisk Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-ma-juz-100-tys.-subskrypcji-na-youtube,382594,artykul.html

Onet Rano, codzienny poranny program Onetu, jest emitowany od września 2016 roku od poniedziałku do piątku od 7:55 do 9:30. W ciągu ponad dwóch lat nadawania, Onet Rano stworzył na YouTube społeczność zaangażowanych użytkowników. 60 proc. tej grupy stanowią widzowie w wieku 25-44 lat. Użytkownicy do tej pory skomentowali Onet Rano na YT ponad 430 tys. razy i wystawili blisko 500 tys. lajków. Filmy Onet Rano z YouTube zostały udostępnione blisko 140 tys. razy. W ciągu ostatnich 3 miesięcy kanał Onet Rano odwiedziło 3 mln użytkowników, którzy spędzili na nim ponad 84 mln minut.

Obok kanału Onet Rano liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów oraz Fakt24 (100 tys. subskrybentów). Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).

YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764