logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano ma już 100 tys. subskrypcji na Youtube

  PR 24.05.2019, przeczytano 260 razy
ilustracjastrzałka

Kanał programu Onet Rano osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i zdobywa Srebrny przycisk Play.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-ma-juz-100-tys.-subskrypcji-na-youtube,382594,artykul.html

Onet Rano, codzienny poranny program Onetu, jest emitowany od września 2016 roku od poniedziałku do piątku od 7:55 do 9:30. W ciągu ponad dwóch lat nadawania, Onet Rano stworzył na YouTube społeczność zaangażowanych użytkowników. 60 proc. tej grupy stanowią widzowie w wieku 25-44 lat. Użytkownicy do tej pory skomentowali Onet Rano na YT ponad 430 tys. razy i wystawili blisko 500 tys. lajków. Filmy Onet Rano z YouTube zostały udostępnione blisko 140 tys. razy. W ciągu ostatnich 3 miesięcy kanał Onet Rano odwiedziło 3 mln użytkowników, którzy spędzili na nim ponad 84 mln minut.

Obok kanału Onet Rano liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów oraz Fakt24 (100 tys. subskrybentów). Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).

YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio
Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.
Gemius wspólnie z PBI zrealizują jednoźródłowe badanie internetu, telewizji i radia
Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
Premiera pierwszego polskiego sezonu
Przygoda w „Hotelu Paradise” zaczyna się już dzisiaj. Premierowy odcinek pierwszej polskiej edycji programu na antenie Siódemki i TVN o godzinie 20:00.
„Pod dobrą opieką” - trwa akcja społeczna Gazety Wyborczej
„Pod dobrą opieką” to akcja społeczna stworzona przez „Gazetę Wyborczą” wraz z Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych pod koniec 2019 r. Jej celem jest promocja zawodów pielęgniarki i położnej, poprawa warunków ich pracy, a także tworzenie lepszych relacji z lekarzami i pacjentami. Już 26 lutego 2020 r. w Katowicach odbędzie się pierwsza...
„Rozmowa Piaseckiego – kampania 2020” już od 24 lutego w TVN24
Z okazji zbliżających się wyborów prezydenckich zapraszamy na nowy program – „Rozmowa Piaseckiego – kampania 2020”. Zadebiutuje on na antenie TVN24 w najbliższy poniedziałek o godz. 8:30. Będzie to pierwszy z uruchamianych specjalnych programów towarzyszących kampanii prezydenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764