logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano w nowym roku z nowym partnerem strategicznym

  PR 07.01.2020, przeczytano 447 razy

Od stycznia Onet Rano nawiązuje współpracę z Volvo Car Poland, a program będzie realizowany z samochodu o napędzie elektrycznym. Poranny program na żywo Onetu, od 3 lat dostarcza widzom codziennej porcji rozrywki i informacji. Znakomite wyniki w kluczowych wskaźnikach oraz dynamicznie rosnąca zaangażowana społeczność w social mediach potwierdzają, że Onet Rano po trzech latach obecności na rynku jest jednym z najchętniej wybieranych programów porannych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-w-nowym-roku-z-nowym-partnerem-strategicznym,385252,artykul.html

Onet Rano to unikalny format wideo, w którym wyjątkowi prowadzący: Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna, Odeta Moro, Piotr Kędzierski oraz ich goście, w przyjaznej atmosferze i lekkiej formie, której sprzyja mobilne studio samochodowe, informują o nadchodzących wydarzeniach oraz omawiają aktualne tematy i sprawy społeczne.

Od stycznia program będzie nadawany z nowego mobilnego studia, za które posłuży wnętrze Volvo XC90 T8. Ten duży SUV jest hybrydą typu plug-in, co oznacza, że dystanse do 40 km może pokonywać korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Ten bezemisyjny tryb jazdy bardzo sprawdzi się szczególnie podczas tych odcinków programu, które będą nagrywane w centrum Warszawy.

- 2019 to rekordowy rok dla tego formatu. Rosnące wyniki oglądalności pokazują, że nasza strategia przynosi nie tylko efekty biznesowe, ale przede wszystkim przyciąga coraz więcej widzów. W 2020 wrzucamy ‘wyższy bieg’, przenosząc Onet Rano do nowego, bezemisyjnego samochodu. Nasz poranny program od początku roku będzie nadawany z nowego, supernowoczesnego studia przy Domaniewskiej 49 – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

- Z Onetem zrealizowaliśmy już kilka wizerunkowych projektów, w tym Onet on Tour. Onet Rano to kolejny krok naszej współpracy. Uznaliśmy, że w środowisku miejskim, gdzie kręconych jest większość odcinków, świetnie sprawdzą się nasze hybrydy typu plug-in, które mogą pokonać kilkadziesiąt kilometrów w trybie bezemisyjnym, korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Jazda na prądzie ma jeszcze jedną zaletę, która sprawdzi się na planie. W kabinie XC90 T8 panuje błoga cisza. Wierzymy w to, że współpraca z Onet Rano pomoże nam przekonać wiele osób do tego, że hybrydy typu plug-in są nie tylko ekologiczne, ale także bardzo komfortowe – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Car Poland.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764