logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano w nowym roku z nowym partnerem strategicznym

  PR 14.01.2022, przeczytano 108 razy

Od stycznia Onet Rano nawiązuje współpracę z Hyundai Motor Poland i będzie realizować program z samochodu o napędzie wyłącznie elektrycznym. Dzisiejsze wydanie Onet Rano, które trwa od godz. 7:55 jest nadawane z nowego mobilnego studia – Hyundai IONIQ 5.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-w-nowym-roku-z-nowym-partnerem-strategicznym,394398,artykul.html

Od 10 stycznia program będzie nadawany z nowego mobilnego studia, za które posłuży wnętrze Hyundai IONIQ 5. Ten komfortowy SUV pokonuje długie dystanse korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. IONIQ 5 oddaje zaangażowanie Onet Rano w zrównoważony rozwój i troskę o środowisko, a jego zeroemisyjny tryb jazdy sprawdzi się szczególnie podczas odcinków realizowanych w centrum miasta.

– Od 5 lat tworzymy projekt, który konsekwentnie zdobywa nowych widzów, odpowiada na ich bieżące potrzeby i pytania, informuje oraz dostarcza emocji z samego rana, w tym szczególnym, mobilnym studiu, które niezmiennie nadaje ton i tworzy niezwykłą atmosferę rozmów. Program nieustannie się zmienia, ale obiecujemy, że jedno się nie zmieni – jakość, energia i pasja twórców programu. Cieszymy się z nowego partnerstwa, które wpisuje się w naszą misję wspierania rozwiązań zrównoważonego rozwoju – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

–  Hyundai Motor angażuje się w budowę społeczeństwa bezemisyjnego, rozszerzając zobowiązanie do zerowej emisji oraz neutralności węglowej na wszystkie sektory mobilności do 2045 roku. Marka nie tylko wprowadza do oferty kolejne samochody z napędem elektrycznym, ale także, zarówno globalnie, jak i lokalnie realizuje projekty wspierające zrównoważony rozwój. Bardzo się cieszymy, że dzięki partnerstwu z projektem ONET Rano, Hyundai Motor Poland, wspólnie z redakcją programu, będzie miał okazję promować zalety elektromobilności wśród szerokiej grupy polskich odbiorców. Jesteśmy również przekonani, że forma programu umożliwi nam poruszenie wielu ciekawych tematów z obszarów, które Hyundai rozwija na świecie: innowacyjnych technologii mobilności przyszłości, robotyki czy energii wodorowej – mówi Paulina Tycner, Kierownik Działu Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

IONIQ 5 to pierwszy model submarki IONIQ, dedykowanej pojazdom elektrycznym. Został zbudowany na platformie Electric Global Modular Platform (E-GMP) – nowej płycie Hyundai Motor Group przeznaczonej dla pojazdów elektrycznych zasilanych akumulatorami. Klienci mogą wybierać pomiędzy dwoma rodzajami akumulatorów – 58 kWh lub 72,6 kWh oraz napędem na wszystkie lub tylne koła. Zgodnie z danymi WLTP wersja z napędem na tylne koła i akumulatorami magazynującymi 72,6 kWh zapewnia maksymalny zasięg jazdy do 481 kilometrów na jednym ładowaniu. IONIQ 5 zapewnia wysoką wydajność i bardzo szybkie ładowanie. Dzięki instalacji o napięciu 800 V obie wielkości akumulatorów można naładować od 10 do 80% w zaledwie 18 minut na stacjach szybkiego ładowania.

Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” to program, z którym niezmiennie od ponad 5 lat dzień rozpoczynają tysiące internautów. Program jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55 i jest prowadzony przez Bartosza Węglarczyka, Janusza Schwertnera, Beatę Tadlę, Iwonę Kutynę, Tomasza Sekielskiego oraz Odetę Moro.

Rodzinę „Onet Rano” tworzą takie programy, jak: Onet #Wiem, Onet Rano od Kuchni, Onet Rano w Podróży, Onet Rano Gość Specjalny, a od 2021 r. także Zdrowie Rano, Onet Rano na Weekend i Onet Rano Finansowo.

Onet Rano można oglądać na wielu platformach: na stronie głównej Onetu, YouTube oraz Facebooku i Twitterze, gdzie gromadzi zaangażowaną społeczność użytkowników. Program ma dziennie średnio 2 mln projekcji i jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764