logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Rano w nowym roku z nowym partnerem strategicznym

  PR 14.01.2022, przeczytano 547 razy

Od stycznia Onet Rano nawiązuje współpracę z Hyundai Motor Poland i będzie realizować program z samochodu o napędzie wyłącznie elektrycznym. Dzisiejsze wydanie Onet Rano, które trwa od godz. 7:55 jest nadawane z nowego mobilnego studia – Hyundai IONIQ 5.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rano-w-nowym-roku-z-nowym-partnerem-strategicznym,394398,artykul.html

Od 10 stycznia program będzie nadawany z nowego mobilnego studia, za które posłuży wnętrze Hyundai IONIQ 5. Ten komfortowy SUV pokonuje długie dystanse korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. IONIQ 5 oddaje zaangażowanie Onet Rano w zrównoważony rozwój i troskę o środowisko, a jego zeroemisyjny tryb jazdy sprawdzi się szczególnie podczas odcinków realizowanych w centrum miasta.

– Od 5 lat tworzymy projekt, który konsekwentnie zdobywa nowych widzów, odpowiada na ich bieżące potrzeby i pytania, informuje oraz dostarcza emocji z samego rana, w tym szczególnym, mobilnym studiu, które niezmiennie nadaje ton i tworzy niezwykłą atmosferę rozmów. Program nieustannie się zmienia, ale obiecujemy, że jedno się nie zmieni – jakość, energia i pasja twórców programu. Cieszymy się z nowego partnerstwa, które wpisuje się w naszą misję wspierania rozwiązań zrównoważonego rozwoju – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

–  Hyundai Motor angażuje się w budowę społeczeństwa bezemisyjnego, rozszerzając zobowiązanie do zerowej emisji oraz neutralności węglowej na wszystkie sektory mobilności do 2045 roku. Marka nie tylko wprowadza do oferty kolejne samochody z napędem elektrycznym, ale także, zarówno globalnie, jak i lokalnie realizuje projekty wspierające zrównoważony rozwój. Bardzo się cieszymy, że dzięki partnerstwu z projektem ONET Rano, Hyundai Motor Poland, wspólnie z redakcją programu, będzie miał okazję promować zalety elektromobilności wśród szerokiej grupy polskich odbiorców. Jesteśmy również przekonani, że forma programu umożliwi nam poruszenie wielu ciekawych tematów z obszarów, które Hyundai rozwija na świecie: innowacyjnych technologii mobilności przyszłości, robotyki czy energii wodorowej – mówi Paulina Tycner, Kierownik Działu Marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

IONIQ 5 to pierwszy model submarki IONIQ, dedykowanej pojazdom elektrycznym. Został zbudowany na platformie Electric Global Modular Platform (E-GMP) – nowej płycie Hyundai Motor Group przeznaczonej dla pojazdów elektrycznych zasilanych akumulatorami. Klienci mogą wybierać pomiędzy dwoma rodzajami akumulatorów – 58 kWh lub 72,6 kWh oraz napędem na wszystkie lub tylne koła. Zgodnie z danymi WLTP wersja z napędem na tylne koła i akumulatorami magazynującymi 72,6 kWh zapewnia maksymalny zasięg jazdy do 481 kilometrów na jednym ładowaniu. IONIQ 5 zapewnia wysoką wydajność i bardzo szybkie ładowanie. Dzięki instalacji o napięciu 800 V obie wielkości akumulatorów można naładować od 10 do 80% w zaledwie 18 minut na stacjach szybkiego ładowania.

Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” to program, z którym niezmiennie od ponad 5 lat dzień rozpoczynają tysiące internautów. Program jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55 i jest prowadzony przez Bartosza Węglarczyka, Janusza Schwertnera, Beatę Tadlę, Iwonę Kutynę, Tomasza Sekielskiego oraz Odetę Moro.

Rodzinę „Onet Rano” tworzą takie programy, jak: Onet #Wiem, Onet Rano od Kuchni, Onet Rano w Podróży, Onet Rano Gość Specjalny, a od 2021 r. także Zdrowie Rano, Onet Rano na Weekend i Onet Rano Finansowo.

Onet Rano można oglądać na wielu platformach: na stronie głównej Onetu, YouTube oraz Facebooku i Twitterze, gdzie gromadzi zaangażowaną społeczność użytkowników. Program ma dziennie średnio 2 mln projekcji i jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7.55.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764