logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet-RAS podsumowuje program „Euro – Misja 2016”

  PR 13.07.2016, przeczytano 1114 razy
ilustracja
Liczba realnych użytkowników odwiedzających serwisy sportowe w okresie 10 czerwca – 10 lipca 2016

Serwisy sportowe Grupy Onet-RAS Polska w trakcie Euro 2016 (10 czerwca – 10 lipca 2016 ) odwiedzało dziennie średnio 1,8 mln użytkowników, a średnia liczba użytkowników odwiedzających serwisy z urządzeń mobilnych przekraczała 780 tys. - wynika z badania Gemius/PBI. W rekordowym dniu, 1 lipca (dzień po meczu Portugalia – Polska), serwisy sportowe Grupy odwiedziło 3 mln użytkowników. Przebieg EURO 2016 dla czytelników Onetu, Przeglądu Sportowego i serwisu przeglądsportowy.pl relacjonowała powołana z tej okazji “Mistrzowska drużyna Przeglądu Sportowego i Onetu”, złożona z dziennikarzy, piłkarzy i ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-ras-podsumowuje-program-_euro-%E2%80%93-misja-2016_,29274,artykul.html

Grupa Onet-RAS Polska wysłała do Francji trzy ekipy reporterskie oraz sześciu dziennikarzy na czele z kapitanem "Mistrzowskiej drużyny Przeglądu Sportowego i Onetu", Sebastianem Milą. Mistrzostwa w serwisach sportowych Grupy relacjonowali również znani eksperci oraz były selekcjoner i reprezentanci Polski. Za analizę strony taktycznej EURO odpowiadał Andrzej Strejlau, a występy Polaków i innych drużyn oceniali Tomasz Frankowski i Andrzej Iwan.

Na mocy porozumienia z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w serwisach Grupy udostępniane były ekskluzywne materiały z kanału „Łączy nas Piłka”, pokazującego reprezentację zza kulis. Dzięki współpracy z Cyfrowym Polsatem użytkownicy portalu Onet i serwisu przegladsportowy.pl zyskali za pośrednictwem polsatsport.pl i Ipli bezpłatny dostęp do bramek i skrótów spotkań oraz wyjątkowych materiałów wideo związanych z EURO 2016, przygotowywanych przez stacje sportowe Telewizji Polsat.

Rekordowa "Euro - Misja 2016"

Ze studia w Warszawie codziennie o 9:00 nadawany był również popularny format "Euro - Misja 2016", prowadzony przez Michała Pola. Stałymi gośćmi programu byli Dariusz Dziekanowski i Maciej Szczęsny.  Ponadto przy meczach reprezentacji Polski transmitowane były specjalne studia przed i pomeczowe, również wzbogacone o łączenia z Francją. Specjalne wydanie programu z 21 czerwca (mecz Polska – Ukraina) z udziałem premier Beaty Szydło oraz ministra sportu i turystyki Witolda Bańki realizowane w ogrodach Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zostało obejrzane na żywo ponad 730 tys. razy, a w ciągu pierwszych 24 godzin program zanotował ponad 1,2 mln odtworzeń. Program został zrealizowany z wykorzystaniem siedmiu kamer, w tym dwóch kamer bezprzewodowych i transmitowany w jakości HD z pominięciem serwerów zewnętrznych.

„Euro – Misja 2016” zadebiutowała w listopadzie 2015 jako pierwszy program prezentujący przygotowania Polaków do EURO 2016. W sumie zrealizowano 62 odcinki, które zanotowały ponad 50 mln odtworzeń. 34 z nich zostały wyemitowane w trakcie EURO 2016, notując ponad 30 mln odtworzeń. Ostatni odcinek programu został wyemitowany w niedzielę, 10 lipca, w dniu finałowego meczu Portugalia – Francja.

Liczba realnych użytkowników odwiedzających serwisy sportowe z urządzeń mobilnych okresie 10 czerwca – 10 lipca 2016

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764