logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet rusza z akcją pomocy dla ludności Jemenu #helpyemen

  PR 16.08.2019, przeczytano 455 razy

Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-rusza-z-akcja-pomocy-dla-ludnosci-jemenu-helpyemen,383612,artykul.html

8 sierpnia Onet uruchomi stronę, która będzie dedykowana akcji #helpyemen. Pod adresem www.helpyemen.onet.pl będzie można znaleźć cykl materiałów redakcyjnych poświęconych sytuacji w Jemenie, a także namiary na strony internetowe partnerów akcji, za pośrednictwem których można dokonać wpłaty. Gośćmi Bartosza Węglarczyka 8 sierpnia w programie „Onet Rano”, będą partnerzy Onetu – przedstawiciele organizacji humanitarnych, którzy opowiedzą o sytuacji w Jemenie i o tym, jak można pomóc ofiarom konfliktu.

- Kryzys jemeński jest najgorszą w tej chwili katastrofą humanitarną na świecie. Nasza pomoc, choćby drobna, ratuje tam życie kobiet i dzieci. Dlatego Onet w tę akcję się włącza i dlatego proszę Państwa o przekazanie choćby symbolicznej kwoty dla naszych Partnerów – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onet.pl.

Jemen zamieszkuje niemal 30 milionów ludzi, 22 miliony potrzebuje pomocy humanitarnej lub ochrony, 17,8 mln osób nie je na co dzień nawet jednego pełnego posiłku, 16 mln nie ma dostępu do zdatnej do picia wody i urządzeń sanitarnych, a 16,4 mln nie otrzymuje odpowiedniej opieki zdrowotnej.

Problemy Jemenu rozpoczęły się w 2011 roku, kiedy upadły dyktatorskie rządy prezydenta Alego Abd Allaha Salaha.  Nowym prezydentem został Abd Rabbuh Mansur Hadi. Ofensywa szyickich bojówek ruchu Huti w styczniu 2015 doprowadziła do obalenia jego rządów. W lutym rebelianci przejęli władzę. Na czele Rady Rewolucyjnej stanął Muhammad Ali al-Husi. Społeczność międzynarodowa uznała, że samozwańczy szyicki rząd Jemenu jest nielegalny. W marcu 2015 r. koalicja pod przywództwem Arabii Saudyjskiej rozpoczęła tam zbrojną interwencję. W czasie wojny domowej w Jemenie nawet 85 tysięcy dzieci mogło umrzeć z niedożywienia. Taką liczbę podała międzynarodowa organizacja humanitarna Save the Children, jednak dane są szacunkowe, gdyż nie ma statystyk zgonów z powodu głodu i chorób.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764