logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet Sport i Przegląd Sportowy z unikalną ofertą na igrzyska olimpijskie w Tokio

  PR 23.07.2021, przeczytano 307 razy

Codzienny program „Misja Tokio” na stronie głównej Onetu, cykle wideo przedstawiające naszych czołowych olimpijczyków, a także „Skarb Kibica Tokio 2020” będący dodatkiem do „Przeglądu Sportowego” – to wyjątkowa oferta programowa Ringier Axel Springer Polska na czas igrzysk olimpijskich w Tokio (23 lipca – 8 sierpnia).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-sport-i-przeglad-sportowy-z-unikalna-oferta-na-igrzyska-olimpijskie-w-tokio,392390,artykul.html

– Długo czekaliśmy w niepewności czy igrzyska w ogóle się odbędą, ale jako redakcje byliśmy w gotowości i teraz z czystym sumieniem możemy polecić wiele świetnych formatów, które na pewno zaspokoją nawet wybrednych kibiców. Naszą siłą są ludzie, zarówno prowadzący, goście, jak i cała ekipa produkcyjna. Stawiamy na merytorykę – mówi Paweł Wołosik, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”.

Emitowaną od 22 lipca codziennie o godz. 15 „Misję Tokio” poprowadzą dziennikarze – Aldona Marciniak oraz dwukrotny olimpijczyk, były wicemistrz świata w siatkówce Łukasz Kadziewicz. Ekspertami do poszczególnych dyscyplin będą mistrzowie olimpijscy – wioślarka Magda Fularczyk-Kozłowska, sztangista Szymon Kołecki, lekkoatleta Jacek Wszoła, a także znany trener siatkówki Jakub Bednaruk oraz legendarny dziennikarz Andrzej Person. Nie zabraknie rozmów także z innymi gośćmi.

– Oczywiście swoich wysłanników mamy też w Tokio. Do stolicy Japonii udali się: Edyta Kowalczyk, Kamil Wolnicki, Tomasz Kalemba i Ryszard Opiatowski. Prowadzący program „Misja Tokio” będą się z nimi łączyć na żywo, by zrelacjonowali nam atmosferę tych specyficznych, bo rozgrywanych bez kibiców igrzysk oraz przybliżyli sylwetki bohaterów – dodaje Wołosik.

Kolejną propozycją programową przygotowaną z okazji igrzysk jest „Droga na Olimp”, materiały wideo Łukasza Kadziewicza.

– W niespełna półgodzinnych reportażach pokazuję jak trudna jest „Droga na Olimp”. Spotkałem się z czterema naszymi lekkoatletami i spróbowałem trenować razem z nimi. To nie są łatwe rzeczy. Każda konkurencja ma swoją specyfikę, a ja starałem się choć trochę zaprzyjaźnić ze skokiem o tyczce, rzutem dyskiem, biegiem na 400 metrów czy rzutem młotem – mówi Łukasz Kadziewicz, który odwiedził nasze medalowe nadzieje: Piotra Liska, Piotra Małachowskiego, Igę Baumgart-Witan i Joannę Fiodorow.

W bardziej naturalnym sobie środowisku Kadziewicz przeprowadził wywiady z Fabianem Drzyzgą i Aleksandrem Śliwką. Nasi siatkarze mają dużą szansę na olimpijski medal w tej dyscyplinie po 45 latach przerwy.

Program „Misja Tokio” będzie emitowany na żywo na stronie głównej Onet.pl, na Facebooku Onetu Sport i Przeglądu Sportowego oraz na YouTube Przeglądu Sportowego. W tych samych kanałach pokazywane będą odcinki „Drogi na Olimp”.

22 lipca na stronach Onet.pl oraz przegladsportowy.pl ma ruszyć specjalny serwis poświęcony Igrzyskom XXXII Olimpiady, gdzie znajdą się wszystkie informacje dotyczące imprezy. Tego samego dnia z „Przeglądem Sportowym” będzie do kupienia „Skarb Kibica Tokio 2020”, czyli najbardziej szczegółowy przewodnik. – Wydawnictwo ma 100 stron. Przedstawiamy w nich wszystkich polskich uczestników igrzysk, minutowy program każdego dnia, pokazujemy obiekty, opisujemy najbardziej pasjonujące dyscypliny. Są wywiady i mnóstwo statystyk. Jest też specjalna tabelka do wpisywania polskich medalistów. Mamy nadzieję, że zabraknie w niej miejsca… Na czas igrzysk zmieni się oczywiście layout gazety – mówi Wołosik.

Czwartkowe wydanie wraz ze Skarbem Kibica będzie dostępne również w aplikacji oraz dla subskrybentów przegladsportowy.pl i Mediaklub.pl. Redaktorem prowadzącym dodatku jest Paweł Wołosik, a za jego przygotowanie graficzne odpowiada Cezary Piotrowski.

Od 23 lipca do 8 sierpnia również serwis Fakt.pl będzie relacjonować Igrzyska Olimpijskie prosto z Tokio. Na miejscu wydarzenia dla Fakt.pl będzie obsługiwać Ryszard Opiatowski, szef sportu w Fakcie. Na czas igrzysk, strona Fakt.pl zyska specjalny widget – zarówno w wersji desktopowej, jak i mobile.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764