logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet wspiera 28. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

  PR 07.01.2020, przeczytano 523 razy

Kolacja z Mikiem Tysonem, wywiad z Jarosławem Kuźniarem w mobilnym studiu Onet Rano,wizyta w operze w towarzystwie Katarzyny Janowskiej, kolacja z Julią Wieniawą, spotkanie z Bartoszem Węglarczykiem w redakcji Onetu, rozmowa z Tomaszem Sekielskim, to tylko niektóre aukcje Onetu, oficjalnego partnera internetowego WOŚP. Na łamach Onetu będą publikowane także historie, wywiady i ważne informacje związane ze zbliżającym się 28. Finałem oraz całoroczną działalnością Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-wspiera-28.-final-wielkiej-orkiestry-swiatecznej-pomocy,385249,artykul.html

Onet uruchomił stronę www.wosp.onet.pl, dzięki której można wpłacić określoną kwotę lub wylicytować jedną z aukcji Onetu. Po dokonaniu wpłaty za pośrednictwem strony Onetu, użytkownicy otrzymają film z indywidualnymi podziękowaniami od Jurka Owsiaka.

Wśród propozycji licytacji można znaleźć spotkanie w redakcji z Bartoszem Węglarczykiem, redaktorem naczelnym Onetu, a także zaproszenie do opery na premierę „Halki” od Katarzyny Janowskiej, redaktor naczelnej działu Onet Kultura.

Jarosław Kuźniar z Onet Rano, zaprasza do licytowania wizyty i wywiadu w porannym programie Onetu, Piotr „Kędzior” Kędzierski proponuje wspólne wyjście na mecz Legii, a Marcin Cejrowski, redaktor naczelny Plejada.pl, do licytacji proponuje udział w Wielkiej Gali Gwiazd Plejady.

Dziennikarka Eliza Michalik zaprasza na kawę, a dziennikarze Janusz Schwertner i Mateusz Baczyński w ramach aukcji zapraszają do wizyty w redakcji Onetu i rozmowy o kulisach prowadzonych przez nich śledztw dziennikarskich.

Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta zaprasza w aukcji na „babski wieczór”, a zwycięzca aukcji Tomasza Sekielskiego będzie miał możliwość spotkania z dziennikarzem oraz dostanie w prezencie płytę DVD, z limitowanej edycji, z filmem „Tylko nie mów nikomu” i dedykacją od Braci Sekielskich.

Pasjonaci rozmów o polityce w aukcji Tomasza Lisa mogą wylicytować spotkanie z redaktorem naczelnym Newsweeka oraz wizytę w radiu.

Maciej Sawicki, gospodarz programu w Onecie „Misja esport” proponuje wizytę w centrum esportu.

Wśród aukcji Onetu znalazła się także licytacja dwuosobowego zaproszenia na kolację z Mikiem Tysonem, dwukrotnym zawodowym mistrzem świata wszechwag i najmłodszego mistrza świata w tej kategorii w całej historii boksu zawodowego.

Obrazy Andrzeja Lichoty oraz Anny Włoczek, ofiarowane przez Grażynę Kulczyk znaną kolekcjonerkę sztuki i fundatorkę prywatnego Muzeum Susch w Szwajcarii, czekają na licytujących na kolejnej aukcji Onetu dla WOŚP.

Ponadto, dziennik Fakt proponuje aukcję – kolację z Julią Wieniawą, która do dziś zebrała już ponad 6 tys. zł.

Wszystkie aukcje można znaleźć na Allegro.pl. By licytować wyżej wymienione propozycje, wystarczy wejść na stronę aukcje.wosp.org.pl lub wosp.onet.pl.

Finał WOŚP odbędzie się 12 stycznia 2020 roku, a jego celem będzie pozyskanie środków na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących różnego rodzaju operacji. W dniu akcji 120 tysięcy wolontariuszy będzie kwestowało na rzecz WOŚP na ulicach nie tylko Polski, ale i kilkudziesięciu miast na całym świecie. Odbędzie się wiele tysięcy koncertów, imprez, happeningów i organizowanych całkowicie oddolnie wydarzeń. Tradycyjnie o godz. 20:00 przestrzeń nad wieloma miastami rozświetli „Światełko do nieba”.

W niedzielę w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, zostaną otwarte sztaby Onetu dla WOŚP, w których przez cały dzień będzie kwestować ponad 120 wolontariuszy z Onetu i Ringier Axel Springer Polska.

Dzięki Onetowi każdy chętny będzie mógł również uwiecznić swój udział w tegorocznym Finale WOŚP – na placu Bankowym powstanie strefa Onetu z fotobudką, a osoby które zdecydują się z niej skorzystać będą mogły zobaczyć swoje zdjęcie na ustawionym na placu telebimie lub udostępnić zdjęcie w mediach społecznościowych.

Na stronie głównej Onet.pl, w dniu Finału, oprócz newsów i relacji z wydarzeń, będzie można śledzić na bieżąco licznik zebranej w Finale kwoty. Tego dnia Onet pokaże specjalne wydanie programu Onet Rano oraz transmisje live z Placu Bankowego, gdzie będzie się mieścić scena główna Finału oraz z Placu Teatralnego ze studia telewizyjnego WOŚP. Tego dnia zmieni się też logo Onetu, a aplikacja Jakdojade wskaże drogę do najważniejszych wydarzeń WOŚP w największych miastach Polski. Onet zadba też o komfort termiczny wolontariuszy zapowiadając pogodę na dzień Finału we wszystkich miastach w Polsce.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764