logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet z największym zaufaniem wśród mediów internetowych w Polsce

  PR 14.06.2019, przeczytano 219 razy

Digital News Report 2019 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce zajął Onet, który spośród polskich portali internetowych cieszy się największym zaufaniem internautów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-z-najwiekszym-zaufaniem-wsrod-mediow-internetowych-w-polsce,382899,artykul.html

Raport jest cykliczną publikacją przygotowaną przez Reuters Institute for the Study of Journalism działający na Uniwersytecie Oksfordzkim. Digital News Report 2019 ocenia zmiany na polskim rynku medialnym w ostatnim roku. Badania zostały przeprowadzone za pomocą ankiety online na grupie 75 tys. osób w 38 krajach.

Kolejny raz Onet znalazł się na pierwszym miejscu najpopularniejszych źródeł informacyjnych online w Polsce.

Onet zajął pierwsze miejsce w kategorii internetowych źródeł informacji z tygodniowym zasięgiem na poziomie 54 proc. Na drugim miejscu uplasowała się Wirtualna Polska (47 proc.), na ostatnim stopniu podium znalazł się serwis TVN24.pl (38 proc.).

Najważniejszym źródłem informacji jest internet, a tuż za nim telewizja. Na przestrzeni lat 2015-2019 wynik dla internetu wzrósł z 84 do 86 proc. Informacje z telewizji czerpie 76 proc. badanych (spadek z 81 proc.).

Raport Reuters Institute for the Study of Journalism pokazuje również poziom zaufania Polaków do mediów – ogólne zaufanie wynosi 48 proc. Najwięcej osób ufa RMF FM, na drugim miejscu jest Polsat News, a na trzecim Onet – to najwyższy wynik spośród portali internetowych.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764