logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet z największym zaufaniem wśród mediów internetowych

  PR 25.06.2021, przeczytano 295 razy

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem internautów. Pierwsze miejsce w zaufaniu do marki wśród tygodników zajmuje Newsweek Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet-z-najwiekszym-zaufaniem-wsrod-mediow-internetowych,392030,artykul.html

Raport jest cykliczną publikacją przygotowaną przez Reuters Institute for the Study of Journalism działający na Uniwersytecie Oksfordzkim. Digital News Report 2021 ocenia zmiany na polskim rynku medialnym w ostatnim roku. Badania zostały przeprowadzone za pomocą ankiety online na grupie 92 tys. osób w 46 krajach.

Kolejny raz Onet znalazł się na pierwszym miejscu najpopularniejszych źródeł informacyjnych online w Polsce. Onet zajął również pierwsze miejsce w kategorii internetowych źródeł informacji z tygodniowym zasięgiem na poziomie 50 proc. Na drugim miejscu uplasowała się Wirtualna Polska (39 proc.), na trzecim stopniu podium znalazł się serwis TVN24.pl (36 proc.).

Najważniejszym źródłem informacji jest internet, a tuż za nim telewizja. Informacje z internetu czerpie 84 proc. badanych, a z telewizji 70 proc. Raport Reuters Institute for the Study of Journalism pokazuje również poziom zaufania Polaków do mediów – ogólne zaufanie wynosi 48 proc.

  • Cały Reuters Digital News Report 2021 przygotowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism można znaleźć TUTAJ.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764