logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet.pl nadal na czele rankingu najczęściej cytowanych mediów

  PR 11.10.2019, przeczytano 1449 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz siódmy zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się portal Wirtualna Polska oraz dziennik Rzeczpospolita.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-nadal-na-czele-rankingu-najczesciej-cytowanych-mediow,384311,artykul.html

Według danych IMM we wrześniu na informacje Onet.pl powoływano się ponad 4,4 tys. razy. To o 2,1 tys. powołań mniej niż w ostatnim rankingu, jednak portal utrzymuje poziom cytowań z poprzednich miesięcy. Podobnie jak w sierpniu, wrześniowy wynik Onet.pl jest związany z ujawnienia przez portal tzw. „afery hejterskiej” w Ministerstwie Sprawiedliwości.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w sierpniu redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy portale, dwie stacje radiowe oraz jeden tygodnik.

Najczęściej cytowanym tytułem prasowym we wrześniu była „Rzeczpospolita”. Dziennik ten utrzymuje się na pozycji lidera od czerwca br. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednich dwóch miesiącach, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Trzecim najczęściej cytowanym tytułem prasowym we wrześniu był „Dziennik Gazeta Prawna”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem we wrześniu był „Sieci”. Tytuł ten zawdzięcza najwyższą pozycję w rankingu sprawie związanej z domeną „Sok z buraka”. Na drugim miejscu, z liczbą powołań mniejszą o 45 w stosunku do poprzedniego miesiąca,  znalazł się „Wprost”. Trzecie miejsce zajął tygodnik „Do Rzeczy”, z liczbą cytowani wyższą o 81 w porównaniu do rankingu z ubiegłego miesiąca.

ilustracjastrzałka

Wśród miesięczników, podobnie jak w lipcu i sierpniu, prowadzi „Forbes”. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”, które utrzymały swą pozycję z poprzedniego zestawienia.

ilustracjastrzałka

TVN24 po raz kolejny prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się TVN ze znacznym wzrostem cytowań (z 714 w sierpniu do 1787 we wrześniu), na który powoływano się głównie w kontekście afery wokół Mariana Banasia. Polsat News z nieznacznym spadkiem powołań w stosunku do poprzedniego zestawienia zajął trzecie miejsce.

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się we wrześniu było RMF FM. Rozgłośnia z Krakowa wyprzedziła Radio ZET oraz Program Pierwszy Polskiego Radia, które zajęły odpowiednio drugie i trzecie miejsce.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugim miejscu, podobnie jak w poprzednim miesiącu, znalazła się Wirtualna Polska. Trzecie miejsce utrzymuje także portal wPolityce.pl

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce ponownie zajął „Dziennik Gazeta Prawna”. Na drugim miejscu ponownie uplasował się „Puls Biznesu”. Natomiast trzecim najczęściej cytowanym medium biznesowym był portal Business Insider.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem we wrześniu było Radio Kraków, drugie miejsce ponownie należy do „Głosu Wielkopolskiego”, a trzecie do Radia Poznań.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764