logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019

  PR 24.05.2019, przeczytano 389 razy
ilustracjastrzałka

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-najczesciej-cytowanym-medium-w-kwietniu-2019,382598,artykul.html

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera dziennik „Rzeczpospolita”, wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Super Express”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem był „Polityka”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie – „Newsweek”.

ilustracjastrzałka

„Forbes” ponownie znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Perspektywy” oraz „Press”.

ilustracjastrzałka

Telewizja

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się TVN oraz TVPInfo.

ilustracjastrzałka

Radio

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz PR1.

ilustracjastrzałka

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

ilustracjastrzałka

Media ekonomiczne

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie – do „Bankier.pl”

ilustracjastrzałka

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu ponownie uplasowało się Radio Plus.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytutu Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dobreprogramy i WP Technologie wspólnie w 12. edycji Hot Zlotu
Już 20 września rusza Hot Zlot 2019. To 12. edycja spotkania pasjonatów nowych technologii organizowanego przez dobreprogramy, która w tym roku odbędzie się pod szyldem WP Technologie. Konferencję odwiedzi ponad 100 reprezentantów najpopularniejszych marek z branży technologicznej oraz blisko 100 blogerów technologicznych i najbardziej...
Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także...
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska
Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści...
Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.
Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764