logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet.pl zwiększa przewagę w rankingu cytowań mediów

  PR 11.09.2019, przeczytano 1163 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz szósty należy do portalu Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik Rzeczpospolita oraz portal Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-zwieksza-przewage-w-rankingu-cytowan-mediow,383935,artykul.html

Według danych IMM w sierpniu na informacje Onet.pl powoływano się ponad 6,5 tys. razy. To o 2,4 tys. powołań więcej niż w poprzednim miesiącu. Sierpniowy wynik Onet.pl to m.in. pokłosie ujawnienia przez portal tzw. „afery hejterskiej” w Ministerstwie Sprawiedliwości.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w sierpniu redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy stacje radiowe i trzy portale.

Najczęściej cytowanym tytułem prasowym w sierpniu była „Rzeczpospolita”. Dziennik ten utrzymuje się na pozycji lidera od czerwca br. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednim miesiącu, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Ostatnie miejsce na podium należy do „Faktu”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem w sierpniu był „Wprost”. Liczba powołań na ten tytuł wzrosła o 93 w stosunku do poprzedniego miesiąca. Na drugim miejscu, po lipcowej nieobecności w zestawieniu,  znalazł się „Newsweek”. Trzecie miejsce zajął dwutygodnik „Viva!”, na który powoływano się przede wszystkim w kontekście publikowanych na jego łamach wywiadów.

ilustracjastrzałka

Wśród miesięczników, podobnie jak w lipcu, prowadzi „Forbes”. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”, które awansowały o dwa miejsca w stosunku do poprzedniego miesiąca.

ilustracjastrzałka

TVN24 po raz kolejny prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu Polsat News ze zmniejszającym się dystansem do lidera w porównaniu z lipcem i czerwcem. Trzecie miejsce przypadło w sierpniu TVP Info.

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się w sierpniu było RMF FM. Rozgłośnia z Krakowa wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM, które utrzymały pozycje z poprzedniego miesiąca.  

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugim miejscu, podobnie jak w poprzednim miesiącu, znalazła się Wirtualna Polska. Trzecie miejsce utrzymuje także portal wpolityce.pl

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce ponownie zajął „Dziennik Gazeta Prawna”. Bez zmian także na drugim i trzecim miejscu – kolejno „Puls Biznesu” oraz „Forbes”.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem w sierpniu był „Dziennik Zachodni”, drugie miejsce należy do „Głosu Wielkopolskiego”, a trzecie do „Gazety Krakowskiej”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764