logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Onet.pl zwiększa przewagę w rankingu cytowań mediów

  PR 11.09.2019, przeczytano 553 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz szósty należy do portalu Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach w rankingu ogólnym znalazły się dziennik Rzeczpospolita oraz portal Wirtualna Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/onet.pl-zwieksza-przewage-w-rankingu-cytowan-mediow,383935,artykul.html

Według danych IMM w sierpniu na informacje Onet.pl powoływano się ponad 6,5 tys. razy. To o 2,4 tys. powołań więcej niż w poprzednim miesiącu. Sierpniowy wynik Onet.pl to m.in. pokłosie ujawnienia przez portal tzw. „afery hejterskiej” w Ministerstwie Sprawiedliwości.

W rankingu głównym, wśród piętnastu najczęściej cytowanych w sierpniu redakcji, znalazło się pięć dzienników, cztery stacje telewizyjne, trzy stacje radiowe i trzy portale.

Najczęściej cytowanym tytułem prasowym w sierpniu była „Rzeczpospolita”. Dziennik ten utrzymuje się na pozycji lidera od czerwca br. Na drugim miejscu, tak jak w poprzednim miesiącu, uplasowała się „Gazeta Wyborcza”. Ostatnie miejsce na podium należy do „Faktu”.

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym tygodnikiem w sierpniu był „Wprost”. Liczba powołań na ten tytuł wzrosła o 93 w stosunku do poprzedniego miesiąca. Na drugim miejscu, po lipcowej nieobecności w zestawieniu,  znalazł się „Newsweek”. Trzecie miejsce zajął dwutygodnik „Viva!”, na który powoływano się przede wszystkim w kontekście publikowanych na jego łamach wywiadów.

ilustracjastrzałka

Wśród miesięczników, podobnie jak w lipcu, prowadzi „Forbes”. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Press” i „Playboy”, które awansowały o dwa miejsca w stosunku do poprzedniego miesiąca.

ilustracjastrzałka

TVN24 po raz kolejny prowadzi pod względem liczby powołań w innych mediach. Na drugim miejscu Polsat News ze zmniejszającym się dystansem do lidera w porównaniu z lipcem i czerwcem. Trzecie miejsce przypadło w sierpniu TVP Info.

ilustracjastrzałka

Stacją radiową, na którą najczęściej powoływano się w sierpniu było RMF FM. Rozgłośnia z Krakowa wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM, które utrzymały pozycje z poprzedniego miesiąca.  

ilustracjastrzałka

Najczęściej cytowanym portalem internetowym był Onet.pl, zajmujący pierwsze miejsce także w rankingu głównym. Na drugim miejscu, podobnie jak w poprzednim miesiącu, znalazła się Wirtualna Polska. Trzecie miejsce utrzymuje także portal wpolityce.pl

ilustracjastrzałka

W kategorii mediów biznesowych znalazły się trzy tytuły prasowe i dwa portale. Pierwsze miejsce ponownie zajął „Dziennik Gazeta Prawna”. Bez zmian także na drugim i trzecim miejscu – kolejno „Puls Biznesu” oraz „Forbes”.

ilustracjastrzałka

Prasa regionalna oraz regionalne stacje radiowe osiągnęły bardzo zbliżone wyniki. Liderem w sierpniu był „Dziennik Zachodni”, drugie miejsce należy do „Głosu Wielkopolskiego”, a trzecie do „Gazety Krakowskiej”.

ilustracjastrzałka

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764